Algemeen forum voor discussie over de website
Door nolversteeg
Ok Marko,
het is dus weer gelukt, de webcam zit ook op ip ......25:poort 42373, wat betreft de snelheid van het net daar is nog niets mis mee 6 up en 120 down , gisteren naar een infoavond geweest voor glas in Eersel maar hier zin 3 providers voor beschikbaar, geen UPC die denk ik 80% van de gebruikers voorziet van tv telefoon internet van de hoogste categorie, ik ben weggelopen want als je een vraag stelt wordt dese afgewimpeld en komen de vragen aan de orde die je overal in FAQ lijsten ziet. we wachten wel af en zolang dit goed gaat gaan we gewoon door,

Bedankt Nol
meteoeersel.nl
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Het is me gelukt de hele handel over de rooie, zoeken naar een probleem wat achteraf bleek het veranderen van mijn IP adres door UPC , nu de is server in de lucht met de webcam zonder meldingen , dit doordat ik een nieuwe Axis setup gemaakt heb voor de website, inmiddels ook SP1 woor win7 home premium gekregen, de router totaal gereset en nog maar 1 kwart van de downloadsnelheid over, middels het uitschakelen van de IPS funktie in de routerbweer de volle snelheid.

2 dagen werk en heel veel googelen maar weer gelukt denk ik.

groeten Nol Versteeg
www.meteoeersel.nl