Algemeen forum voor discussie over de website
Door SpeedyGJ
Overijse schrijft:
Weet niet of dit door de verhuis komt, maar animatiekaartjes temperatuur en neerslag animeren niet. Voor het overige nog geen problemen gezien of gemerkt.

Grtz
Kris

Dit was al een poosje zo.
Door Overijse
SpeedyGJ schrijft:
Overijse schrijft:
Weet niet of dit door de verhuis komt, maar animatiekaartjes temperatuur en neerslag animeren niet. Voor het overige nog geen problemen gezien of gemerkt.

Grtz
Kris

Dit was al een poosje zo.

Oh thx Speedy had ik nog niet op gelet ervoor.

Grtz
Kris
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Ik baal nu wel dat die animatiekaartjes het niet doen, vooral in het bijzonder de neerslagkaart.
Er zit ergens een klein foutje in de software om de animatie te genereren. Af en toe gaat het mis, maar wanneer precies kan ik nog niet achterhalen. Ik ga er nog even induiken.

Gr,
Luc
Door Luc
Luc schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Ik baal nu wel dat die animatiekaartjes het niet doen, vooral in het bijzonder de neerslagkaart.
Er zit ergens een klein foutje in de software om de animatie te genereren. Af en toe gaat het mis, maar wanneer precies kan ik nog niet achterhalen. Ik ga er nog even induiken.

Gr,
Luc
Ik heb de fout (waarschijnlijk) gevonden en opgelost. Als tijdens het genereren van een enkel plaatje iets misgaat, dan wordt dit niet toegevoegd aan de animatie, maar het oudste plaatje werd toch verwijderd. Ik heb nu een controle ingebouwd dat het oudste plaatje pas wordt verwijderd als er meer dan 6 plaatjes beschikbaar zijn.

Over een uurtje (na 6 nieuwe plaatjes) even kijken of de theorie ook in de praktijk werkt.

Gr,
Luc
Door SpeedyGJ
Oke dan wachten nog even een half uurtje af.
Met dit soort dagen zou het mooi zijn als we de loop van de neerslaggegevens kunnen bekijken :)
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Met dit soort dagen zou het mooi zijn als we de loop van de neerslaggegevens kunnen bekijken :)
De neerslag-animatie werkt weer. Nog 10 minuten wachten of het oudste kaartje weer uit de animatie wordt gehaald om zeker te weten dat het blijft werken.

op het temperatuur animatie moeten we nog 20 minuten wachten....

Gr,
Luc
Door Luc
Luc schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
De neerslag-animatie werkt weer. Nog 10 minuten wachten of het oudste kaartje weer uit de animatie wordt gehaald om zeker te weten dat het blijft werken.

op het temperatuur animatie moeten we nog 20 minuten wachten....

Gr,
Luc
Beide animaties werken weer!

Gr,
Luc