Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
Luc schrijft:
Waling schrijft:
Dit werkt perfect, heb inmiddels ook de gegevens aangepast.

Nog een vraag over de stationclassificatie.
Is het ook mogelijk om deze classificatie bij het landelijke overzicht en het provincie overzicht te plaatsen?
Dan achter de plaatsnaam een V, B, of S te plaatsen

Waling
Moet kunnen. Nog meer voorstanders hiervoor? Ik wil dan wel nog even wachten totdat het gross dit heeft ingevuld.

prima idee dan zie je op die pagina direkt wat evnt. de reden is waarom meetwaarden kunnen verschillen.

bij deze wil ik ook even laten weten dat mijn station
http://www.veghelsweer.nl/ momenteel onregelmatig data aan kan leveren dit door storingen op het kabelnet van @Home

groeten jan
Door Luc
Willy Peters schrijft:
Hoi Luc,

Ziet er allemaal perfect uit. Mijn complimenten.
Echter een opmerking over speciale tekens. Kijk maar eens op de pagina over "weerstation wijchen". Op de een of andere manier pakt hij de puntjes op de letter e niet.

Is opgelost !!
Door wthus
Luc, heb jij misschien de mail nog met informatie die ik je destijds heb verzonden "over dit station"? Anders moet ik weer een nieuw verhaaltje typen, en daar heb ik zo hekel aan (serieus :b).

Heb een B ingevuld, moet zeggen dat ik sinds dat de codering:S is veranderd bij VWK er eigenlijk nooit meer naar gekeken heb en altijd op BTR heb laten staan. Mischien heb ik wel een VTR, maar waar leg je de lat tussen V en B... Dat is bij VWK ook nooit echt duidelijk geworden.

En nog een schoonheidspuntje, achter de info heb je staan "meer informatie over stationsclassificatie" als een lange aanklikbare link. Mischien is het mooier als je de type aanduiding linkt.
Door Luc
Luc, heb jij misschien de mail nog met informatie die ik je destijds heb verzonden "over dit station"? Anders moet ik weer een nieuw verhaaltje typen, en daar heb ik zo hekel aan (serieus :b).
Als je achter de oude url, /about zet, dan krijg je dat oude verhaaltje nog te zien, dus voor jou http://www.hetweeractueel.nl/doetinchem-dichteren/about

Over 1 maand zal deze oude URL verwijderd worden.

En nog een schoonheidspuntje, achter de info heb je staan "meer informatie over stationsclassificatie" als een lange aanklikbare link. Mischien is het mooier als je de type aanduiding linkt.
Ik ben van mening, dat dit het op deze manier duidelijker is, vooral ook voor de niet weeramateur.
Door Meteo Simpelveld
Goedenmorgen Luc,

Ziet er goed uit.
Gegevens ingevuld.

Groet Bert
Door Luc
Als ik mijn gegevens invoer en ik ga deze later weer wijzigen, dan zet hij op elke plek waar een break staat nog extra break.
Deze opmerking die ik via email binnen kreeg, heb ik zojuist opgelost. Controleer voor de zekerheid of er geen extra lege regels staan bij jouw tekst....