Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
pdw112 schrijft:
Dan wachten we tot woensdag.
Als ik dan nog niets gehad heb dan zal ik dat wel aan Luc laten weten.
Waarschijnlijk krijg je eind deze week bericht.

Gr,
Luc
Door Meteoschoonebeek
Beste Luc

Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad van hetweeractueeldag.
Ik vind dit wel jammer wij zo lang moeten wachten op een antwoord van MeteoConsult.
Ik ga op vakantie en op die dag wil ik een introducé mee nemen maar wil deze persoon niet 3 uur lang in de auto laten zitten. daarom zou ik graag willen weten of die persoon mee kan of niet.
Heb nog een apart mailtje gestuurd als ze mijn bevestiging wel gehad hebben maar krijg geen antwoord.
Weet u er misschien meer vanaf en wanneer we antwoord krijgen op bevestigingen.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet
Jeroen Bosma
Door Luc
Meteoschoonebeek schrijft:
Beste Luc

Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad van hetweeractueeldag.
Ik vind dit wel jammer wij zo lang moeten wachten op een antwoord van MeteoConsult.
Ik ga op vakantie en op die dag wil ik een introducé mee nemen maar wil deze persoon niet 3 uur lang in de auto laten zitten. daarom zou ik graag willen weten of die persoon mee kan of niet.
Heb nog een apart mailtje gestuurd als ze mijn bevestiging wel gehad hebben maar krijg geen antwoord.
Weet u er misschien meer vanaf en wanneer we antwoord krijgen op bevestigingen.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet
Jeroen Bosma
Ik ga het even navragen bij Meteo Consult.

Gr,
Luc
Door duck1966
Hallo Luc,
krijgen we nog een mail met hoe laat we bbij MC mogen komen en hoe laat het is afgelopen, of heb ik ie mail gemist??

groetjes Ronald
Door pdw112
Hoi Ronald,

Hier een stukje uit de mail met de info waar je om vraagt.

Gelijk aan de vorige keer wordt de dag in het gebouw van Meteo Consult georganiseerd (Agro Businesspark 99-101 te Wageningen). De datum is zaterdag 16 maart en het programma die dag duurt van 12.00 uur tot ongeveer 15.00 uur.

Gr,
Arnaut
Door JPC
pdw112 schrijft:
Hoi Ronald,

Hier een stukje uit de mail met de info waar je om vraagt.

Gelijk aan de vorige keer wordt de dag in het gebouw van Meteo Consult georganiseerd (Agro Businesspark 99-101 te Wageningen). De datum is zaterdag 16 maart en het programma die dag duurt van 12.00 uur tot ongeveer 15.00 uur.

Gr,
Arnaut
Wanneer is die mail dan verstuurd?