Algemeen forum voor discussie over de website
Door Weerstation Kaatsheuvel
#58536
Hallo Luc,
Ik maak gebruik van deze app.
Het werkt prima.
Bedankt voor het beschikbaar maken hiervan.:)
Groeten,HansLuc schrijft:
De eerste versie van de HWA Android App is aangeboden aan Google Play Store. Deze versie is inmiddels door Google goedgekeurd en beschikbaar in de Play Store.

Installeren kan via deze link: https://play.google.com/store/apps/deta ... 1bccc5177f

Deze eerste versie heeft de volgende functionaliteiten:

- Actueel weer van aangesloten stations, inclusief neerslag komende 2 uur.
- Weerstations zoeken nabij huidige GPS locatie
- Kaartjes voor temperatuur/neerslag/wind.
- Instelling om ook offline stations te tonen

Uiteraard zijn er nog veel meer functionaliteiten te bedenken voor de HWA App. Suggesties zijn welkom in dit topic. De app zal echter geen vervanging worden van de website. Het forum via de app, zie ik bijvoorbeeld niet zitten.

Mocht je fouten/bugs tegenkomen, dan kun je deze ook in dit topic plaatsen.

O ja, een positieve rating via Google Play is natuurlijk ook welkom :cheer:

(PS: beta testers dienen eerst de beta versie te verwijderen, anders kun je deze niet installeren via de Play Store.)

Gr,
Luc
Door koos
#58541
Ik loop toch nog tegen een bugje aan:

Natuurlijk heb ik mijn eigen station als favoriet ingesteld. Maar het is al meerdere keren gebeurd dat deze favoriet bij het opnieuw starten van de app verdwenen is. Echter niet altijd.

Een kleinigheidje....

Gr. Koos
#58542
koos schrijft:
Ik loop toch nog tegen een bugje aan:

Natuurlijk heb ik mijn eigen station als favoriet ingesteld. Maar het is al meerdere keren gebeurd dat deze favoriet bij het opnieuw starten van de app verdwenen is. Echter niet altijd.

Een kleinigheidje....

Gr. Koos
Bedankt voor het melden. Ik heb dat zelf ook een keer gemerkt, maar ik kan niet achterhalen waarom. Ik heb bij mij ook een aantal versies getest en dacht dat het wellicht daardoor kwam. Als dat ook bij jou is, dan moet ik verder onderzoeken waarom.

Zijn de andere instellingen (aantal GPS stations en Toon offline stations) ook teruggezet naar respectievelijk '5' en 'Nee'? Dan weet ik of het aan deze instelling ligt of dat er iets mis is met de instellingen in het algemeen. Dus mocht je dit weer zien, dan graag ook even melden wat er met die instellingen gebeurd is.

Gr,
Luc
#58559
giantocr schrijft:
Zie dat de datum als volgt word weergegeven 08-14-2013, zou dit niet 14-08-2013 moeten zijn?
Stom, dat zijn van die kleine dingetjes waar je overheen kijkt. Zeker als je dat stukje op 8 augustus hebt ontwikkeld. Anyway, bij een volgende update is dat opgelost.

Gr,
Luc
Door koos
#58582
Dat weet ik niet want deze instellingen staan standaard op 5 en nee ;-)

Ik zal er mee gaan spelen. Maar nu heeft hij mijn favorieten WEL onthouden. Ik ga kijken of ik een patroon kan ontdekken.

Gr. Koos
Door koos
#58583
Ik heb het aantal stations op 10 gezet. En na een aantal keer de app opstarten en weer afsluiten was ik ineens mijn favoriet weer kwijt en stond het aantal stations ook weer op 5. Daar ligt dus een relatie.

Ligt er een verband met de GPS Fix?
#58584
koos schrijft:
Ik heb het aantal stations op 10 gezet. En na een aantal keer de app opstarten en weer afsluiten was ik ineens mijn favoriet weer kwijt en stond het aantal stations ook weer op 5. Daar ligt dus een relatie.

Ligt er een verband met de GPS Fix?
Nee dat denk ik niet. Ik vermoed dat de Internal Storage dan af en toe helemaal leeg wordt gemaakt, maar ik heb nog geen idee waarom. Ik zal het verder onderzoeken. Bedankt voor het melden.

Gr,
Luc