Hahaha tinuz97 ik en iets veranderen, ik zou niet weten wat en ben blij dat je deze melding ook schrijft, dat maakt mijn dag weer goed, begon slecht en eindigt dus toch goed hahahahaha.
Ik heb echt 0,0 verstandt, ja oude html wat ik ooit gebruikte in Frontpage, maar dan heb je het echt gehad.
Wat je nu ziet is de Template van Wim en zonder het geduld van Wim was er nu nog niks want ik krijg sommige dingen niet onder mijn pet, in mijn tijd was er thuis geen geld voor opleidingen en dus school dus Engels ook nooit gehad, dat wat ik nu weet en ken is puur van internet en google vertalen en ja internet is nu eenmaal veel Engels.
Maar goed het blijft een mooie hobby en dankzij Wim heb ik weer iets leuks zichtbaars op het net, voor mij zelf maar ook voor de omgeving.
En je wilt niet weten hoe ik hier van baal om afhankelijk te zijn van anderen maar goed het is nu eenmaal zo en hou niet van slijmen maar dankzij Wim heb ik weer plezier van mijn weerstationnetje en ook dat ik weer terecht mag op het HWA Forum want de ouderen onder ons weten dat ik in het verleden niet juist ben geweest en met iets te maken heeft waar ik het niet over wil hebben, is verleden tijd en nu ben ik een andere Marcel als in het begin.
Heeft zijn tijd nodig om te laten zien dat het ook zo is, daarom ook nog geen automatische meldingen bij het HWA.
Zit op mijn eigen blaren en is mijn eigen schuld, in het begin was ik niet netjes maar ook niet mij zelf en dat is in de afgelopen jaren veranderd en ja het heeft meer kapot gemaakt dan dat mij lief is.
Genoeg, nu genieten van het internet en weerstation
Fijne avond een ieder.
tinuz97 schrijft:
Kan vorige bericht niet editen meer.
Heb je iets veranderd?
Want nu is de melding weg bij mij