Algemeen forum voor discussie over de website
Door teesee64
#65521
Ziggo kan er verder weinig aan doen. Tegen Ddos aanvallen van deze grote, doe je gewoon helemaal niets.

Overigens had HWA er blijkbaar ook last van want ik zie dat mijn weerstation verschillende gaten in de data aanvoer heeft gehad terwijl mijn upload gewoon is doorgelopen. Ik had hier geen enkele last van uitval.

Groet,
Theo
Door ws vreewijk
#65522
Nou of ze geen schuld hebben,beveiligen kost geld,extra servers om uit te wijken ook dus ik denk dat ze gewacht hebben tot het mis gaat en dan pas iets ondernemen.

Iets aan over capaciteit en collegiaal met de andere aanbieders kan al veel voorkomen.

Maar helemaal voorkom kan niet.

Gr Chris
Door lammertsm
#65527
Ook Ziggo klant, geen last gehad van van de storingen. Heb het modem van Ziggo in brigde mode staan met daar achter mijn eigen netwerk apparatuur. Gebruik de DNS servers van Ziggo al jaren niet.
Opendns of Google DNS servers zijn een stuk betrouwbare.
Door ajm
#65593
Jammer genoeg ook de laatste week veel problemen met de upload.
Bij de overgang van UPC naar Ziggo kon ik ineens de modem niet meer in bridge mode zetten.

Oirschot valt nu regelmatig weg:angry:
Door ajm
#65594
Gelukkig, ik dacht dat het niet meer kon,
In bridge mode gezet en google dns gaan gebruiken.8.8.8.8
Kijken of dit werkt
Door teesee64
#65595
Ik had tijdens de storing mijn dns ook op 8.8.8.8 staan. Maar ik merkte dat mijn snelheid fors terug liep af en toe. Ook viel mijn wifi steeds even weg.
dns terug gezet naar de originele en alle problemen zijn voorbij.

Groet,
Theo
Door lammertsm
#65599
Na de DNS storingen is het Ziggo netwerk niet stabiel.
Per dag geregeld een aantal x een paar seconden dat mijn WAN verbinding dropt.