Algemeen forum voor discussie over de website
Door osjohn
Dit is het probleem:

Daniël (mijndomein.nl - helpdesk)
30 okt. 11:37 CET
Dag John,
Aller eerst excuses voor deze verlate beantwoording, dit is uiteraard niet onze norm.

We zagen dat er veel afbeeldingen geupload werden naar:
/public/sites/www.osjohn.nl/weatherlink/*.gif

Het connectiviteit met de FTP is bij deze weer hersteld, uploaden zonder aanpassing van je wachtwoord is weer mogelijk.
Kun je me laten weten wat voor mogelijkheden je hebt m.b.t. het uploaden van weer station data?
Qua frequentie en andere mogelijk opties.
Hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Daniël
Ben je nog op zoek naar een .nl, .frl of .amsterdam voor 1 euro? Controleer dan snel of de gewenste domeinnaam nog beschikbaar is via https://www.mijndomein.nl

Weet er iemand een oplossing ?? en hoe moeten dan de opload instellingen staan, ik heb ze 5 minuten en 3 sec wachttijd ??

Groeten John
Door Heersje
het is me 1 x gelukt je website te bezoeken de afgelopen dagen, ook nu geen verbinding en lijkt overbelast. Weet niet of dat door je eigen settings komt. Ik zou zeggen zet dat eens naar 10 minuten en naar 30 of 60 seconden (ik ken weatherlink niet en weet niet wat je in kunt stellen - ik dacht eigenlijk dat je er mee naar een davis website zou schrijven - ik begrijp ook niet welke gifjes je zou plaatsen)
Door osjohn
Het antwoord

Peter (mijndomein.nl - helpdesk)
16 nov. 12:41 CET
Dag John,
Het is voor mij toch wel een raadsel dat ik 8 jaar al met dezelfde software zonder problemen draai
Omdat je gebruik maakt van een shared-hosting platform gaat het soms om de druppel die de emmer doet overlopen. Als er steeds meer klanten komen met veel connecties (je bent niet de enige met een weerstation die dit gedrag toont) kan het op een gegeven moment een probleem worden.
Ik kan natuurlijk ook een tweede site huren bij jullie en een deel software daarop zetten om mijn upload te begrenzen.
Een andere oplossing is dat ik je overzet naar ons nieuwe hosting platform. Dat heeft hogere specificaties, en meer connecties zouden daarom minder snel een probleem moeten opleveren. Wel moet je software dan met SFTP om kunnen gaan (dat vervangt FTP). Ik hoor graag of dit het geval is.
Met vriendelijke groet,
Peter | mijndomein.nl Klantbeleving
Ben je nog op zoek naar een .nl, .frl of .amsterdam voor 1 euro? Controleer dan snel of de gewenste domeinnaam nog beschikbaar is via https://www.mijndomein.nl
Door WSParkstad
Daarom, had deze probleempjes ook en heb toen maar besloten voor ene eigen VPS dan is men van al die problemen af.
Denk dat veel hosting bedrijven deze data niet leuk vinden, zelf stoor ik mij er niet aan en ben ik de baas zelf, zo maar gezegd en ene verademing.

Ook wat betreft connecties, zoveel als ik maar wil en za vaak als ik maar wil, gewoon heerlijk en ja updates zijn vrij snel, weer data om de minuut en plaatsjes zijn ook groot, vooral de satelliet beelden die zelf worden geproduceerd.

Afgelopen maand: