Algemeen forum voor discussie over de website
Door wsp
weerzoetermeer schrijft:
In iedergeval, er is vooruitgang, zou dat ook geweest zijn zonder mijn negatieve reactie's op MC ???

Nou Marcel,

Ik vind je de held van hetweeractueel.nl

Gr.
Thierry

Hallo Thierry,

Nou dat wil ik absoluut niet, maar wil wel duidelijk maken dat gezeur en er tegen in gaan ook zijn positieve kant kan hebben, misschien in eerste instantie lijkt het zeuren en zeiken, maar het brengt wel wat teweeg, lijkt mij zo, hoelang hebben jullie moeten wachten???
Door mij negatieve tijd is er wel gereageerd binnen een zeer kort tijd bestek, waarheid is nu eenmaal hard Thierry.

Daarbij voor jullie, ik doe helemaal niet mee dus jullie snoepen er alleen maar van als MC er vaart achter zet.

Wat ik verschrikkelijk vindt is dat alle mensen de zelfde kant op kijken, dat noemt men het beinvloeden van een groep. Nou dat zit niet in mij en wil absoluut geen held zijn, maar wel mijn mening en standpunt ventileren.

De reactie zegt mij trouwens weer meer als genoeg en toegeven is pijnlijk en wil geen held zijn absoluut niet, maar het zou toch ooo zo saai zijn als we allemaal het zelfde waren en allemaal ja en nee knikken tegen de grote mensen.

Klein verhaaltje van een vogeltje in een strenge winter, geen eten, geen drinken en zeer koud, ging bijna dood, totdat er een koe over hem heen liep en een flinke drol op het vogeltje legde, helemaal onder de poep van de koe kreeg het vogeltje wel warmte, kon drinken en door de warmte smelte de sneeuw en door de warmte en vocht kwamen ook de regen wormen omhoog. Dus eten.

Helaas kan ik het niet zo goed schrijven als het precies gaat, maar het is wel zo, door die gene die je onder de stront zet, wilt niet zeggen dat hij slecht is voor je, je kunt er van opknappen en beter worden.
En door een goede douche op zijn tijd is het smerig luchtje wat het vogeltje gered heeft ook weg hoor, beter leven met beetje stank, dan stank van dat je dood bent.

:laugh:

Dus Thierry, ik ben geen held, maar gewoon een realist.
Door weerzoetermeer
Nou dat wil ik absoluut niet, maar wil wel duidelijk maken dat gezeur en er tegen in gaan ook zijn positieve kant kan hebben, misschien in eerste instantie lijkt het zeuren en zeiken, maar het brengt wel wat teweeg, lijkt mij zo, hoelang hebben jullie moeten wachten???
Door mij negatieve tijd is er wel gereageerd binnen een zeer kort tijd bestek, waarheid is nu eenmaal hard Thierry.

Nogmaals Marcel,

Je bent een held, als we jou niet hadden....

Gr.
Thierry
Door wsp
weerzoetermeer schrijft:

Nogmaals Marcel,

Je bent een held, als we jou niet hadden....

Gr.
Thierry

Hallo Thierry,

Dan was er waarschijnlijk een andere gek ;-)

Leuke feestdagen voor jouw en je familie.
Door Christian
Dat betwijfel ik Marcel. Bert (ik weet niet of ik hem nu goed bij naam heb) van MeteoNoord was ook een grote schakel maar of hij zo ver gegaan was als jij deed, geen idee ;-)
Door Meteonoord
Christian schrijft:
Dat betwijfel ik Marcel. Bert (ik weet niet of ik hem nu goed bij naam heb) van MeteoNoord was ook een grote schakel maar of hij zo ver gegaan was als jij deed, geen idee ;-)

Hi Christian,

Dit is de eerste keer dat ik op dit topic reageer.
Waar heb je het over ?
Welke schakel ben ik volgens jou dan ?
Ik begrijp hier niets van !

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Christian
Niet op dit topic, maar met het verhaal van Meteo Consult heb je vaak genoeg "gezeurd" als ik het zo mag noemen. Dat heeft misschien ook geholpen in de "strijd" richting Meteo Consult.
Door Meteonoord
Christian schrijft:
Niet op dit topic, maar met het verhaal van Meteo Consult heb je vaak genoeg "gezeurd" als ik het zo mag noemen. Dat heeft misschien ook geholpen in de "strijd" richting Meteo Consult.

Ik weiger de kreet gezeurd van jou te accepteren. Ik benader een ieder met respect en accepteer een andere mening. Als iemand dat betiteld als gezeur, zegt dat meer over de beperkte kennis van deze persoon dan van mij.

Overigens lever ik gewoon mijn gegevens aan bij HWA tot op heden.

Ik verzoek jou, ook al ben je het niet altijd eens met een ander, toch je respectvol en volwassen te blijven gedragen.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Christian
Hoi Bert,

Had geen bedoeling om iemand te kwetsen. Als jij dat anders bekijkt, prima. Kon er alleen geen ander woord voor vinden.

Groet,
Christian
Door Meteonoord
Christian schrijft:
Hoi Bert,

Had geen bedoeling om iemand te kwetsen. Als jij dat anders bekijkt, prima. Kon er alleen geen ander woord voor vinden.

Groet,
Christian

Nogmaals : Dat zegt meer over jou dan over mij.

Hier laat ik het vooralsnog bij.

Bert J. van Bergen