Algemeen forum voor discussie over de website
Door wslangerak
Eckie76 schrijft:
Gooi maar op slot, kansloze topic.

Nee hoor, waarom?
Ik zou ook graag zo'n mogelijkheid weer zien. Liefst een - volwassen - shoutbox voor actuele weermeldingen. En dan inderdaad geen standaard data die we toch al kunnen zien, maar meer bijzondere waarnemingen e.d. Even snel een interessant linkje plaatsen. Of gewoon wat sociaal contact waarvoor het forum niet "misbruikt" hoeft te worden.

Kijken hoe Luc erover denkt als-ie weer boven water is ;)
Door weerzoetermeer
Nee hoor, waarom?
Ik zou ook graag zo'n mogelijkheid weer zien. Liefst een - volwassen - shoutbox voor actuele weermeldingen. En dan inderdaad geen standaard data die we toch al kunnen zien, maar meer bijzondere waarnemingen e.d. Even snel een interessant linkje plaatsen. Of gewoon wat sociaal contact waarvoor het forum niet "misbruikt" hoeft te worden.

Hoi Kees!

Ik ben het met jou omschrijving voor een shoutbox eens. Ook ik vind het een aanvulling voor deze site. Echter met de beperkte (zeg maar geen) mogelijkheden voor een moderator niet goed uitvoerbaar. Ik kan het echter wel begrijpen dat Luc deze heeft uitgezet. Daar waar de shoutbox voor was, werd hij niet altijd gebruikt. Ook, ondanks de regels, werd er de laatste tijd regelmatig opmerkingen gemaakt over de data van de aanleverende weerstations. Regels zijn leuk maar je moet ze wel kunnen handhaven anders hebben ze geen nut. Misschien is het een idee om de shoutbox enkel en alleen te gebruiken voor actuele 'bijzondere' weersinformatie.

Maar goed, laten we even de reactie van Luc afwachten. Die is waarschijnlijk lekker met zijn gezin aan het genieten van het weer etc.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Luc
Nee ik ben niet op vakantie. Ik heb gewoon een paar dagen de PC niet aangehad. In het weekend heb ik daar steeds minder tijd voor. Zeker als het mooi weer is... dan ben ik liever buiten (tuinieren, BBQ-en etc..) :woohoo: .

Als de shoutbox alleen gebruikt zou worden voor weerflitsen, dan zou ik geen problemen hebben met een shoutbox. Echter werd de shoutbox meer voor andere zaken gebruikt dan voor weerfilsten. Ik heb net de laatste 50 berichten nogeens doorgelezen. Er zijn er welgeteld 5 die je kunt scharen onder de categorie weerflits. De andere gingen over het weerbericht, te hoge temperaturen van weerstations en over orkanen bij deelnemede weerstations. Verder was de shoutbox ik gebruikte niet geschikt om te beheren door moderators.

Daarom heb ik besloten de shoutbox weg te halen.

Gr,
Luc
Door Regards
Luc schrijft:
Als de shoutbox alleen gebruikt zou worden voor weerflitsen, dan zou ik geen problemen hebben met een shoutbox. Echter werd de shoutbox meer voor andere zaken gebruikt dan voor weerfilsten. Ik heb net de laatste 50 berichten nogeens doorgelezen. Er zijn er welgeteld 5 die je kunt scharen onder de categorie weerflits. De andere gingen over het weerbericht, te hoge temperaturen van weerstations en over orkanen bij deelnemede weerstations. Verder was de shoutbox ik gebruikte niet geschikt om te beheren door moderators.

Daarom heb ik besloten de shoutbox weg te halen.

Gr,
Luc

Luc,

Heb sinds vandaag ook een shout module geinstaleerd op mijn site (front page, scroll helemaal naar beneden, heb er geen andere plek voor), met deze module kan je IP Bannen, bepaalde worden blokeren, shouts verwijderen enz.
Ik kan voor je een admin ww aanmaken met gebruikersnaam zodat je op mijn site het zelf kan zien hoe het werkt als je wilt (zolang je maar niets verandert :woohoo: natuurlijk).

Gr Rik
Door Luc
Regards schrijft:
Luc,

Heb sinds vandaag ook een shout module geinstaleerd op mijn site (front page, scroll helemaal naar beneden, heb er geen andere plek voor), met deze module kan je IP Bannen, bepaalde worden blokeren, shouts verwijderen enz.
Ik kan voor je een admin ww aanmaken met gebruikersnaam zodat je op mijn site het zelf kan zien hoe het werkt als je wilt (zolang je maar niets verandert :woohoo: natuurlijk).

Gr Rik
Hoi Rik,

Bedankt voor het aanbod. Ik zal binnenkort een poll opzetten voor de shoutbox. Kan ik de meningen eens peilen. Als er echt behoefte is aan een shoutbox, dan wil er misschien eentje op maat maken, waarbij bijvoorbeeld een weerflits in een standaard formaat kan worden opgegeven.... bijvoorbeeld temperatuur invullen en icoontje selecteren voor weertype en eventueel nog een regel tekst erbij om speciale situaties te melden...
Door Regards
Luc schrijft:
Hoi Rik,

Bedankt voor het aanbod. Ik zal binnenkort een poll opzetten voor de shoutbox. Kan ik de meningen eens peilen. Als er echt behoefte is aan een shoutbox, dan wil er misschien eentje op maat maken, waarbij bijvoorbeeld een weerflits in een standaard formaat kan worden opgegeven.... bijvoorbeeld temperatuur invullen en icoontje selecteren voor weertype en eventueel nog een regel tekst erbij om speciale situaties te melden...

Graag gedaan hoor, ik dacht dat je een Shoutbox zocht die je beter kan modden, wist niet dat je wat anders bedoelde.

Gr Rik