Algemeen forum voor discussie over de website
Door hanszzz
hihi ik heb mij van de week net aangemeld net alles 24/7 online ben benieuwd hoe betrouwbaar mijn gegevens en hoe lang als het duurt dat ik er tussen kom te staan.

grt hans
Door weerzoetermeer
Kan mijn uitsluiting er ook af?
Het kan zijn dat ie ook van enige maanden terug is op basis van piekwaarden op de windsnelheid.
Toen heb ik daarna veel moeite en tijd gestoken in de verbetering hiervan.
Mast 2 meter hoger gemaakt, zender verplaatst voor betere ontvangst.
Volgens mijn waarnemingen is ie nu veel beter en stabieler en valt niet meer weg.

Hoi Bart,

Als jij aanpassingen hebt gedaan dan halen we de uitsluiting natuurlijk weer weg. Bij deze is hij weer eraf. Laatste vage waarde van de wind was overigens ergens in maart van dit jaar.

Gr.
Thierry
Door adekker
Ls,

IK vind het prima dat er een bezem door de kast wordt gehaald, alleen op basis van welke gegevens er op dit moment mijn windsnelheden niet meer zichtbaar zijn is mij een raadsel. Ik weet dat ik in een stedelijke omgeving mijn metingen doe en deze niet kunnen tippen aan de metingen zoals die door officele instanties worden gedaan. Maar het zijn wel de waarden die ik op dit moment meet. Graag zou dan ook zien dat de beperking er weer wordt afgehaald en anders graag wil weten wat er mis is met mijn meting.

met vr. gr. André Dekker
Door weerzoetermeer
Op 7, 24 en 26 februari en 24 maart 2010 zijn zeer hoge, onwaarschijnlijke windsnelheden gemeten. Als jij kan aangeven dat het is opgelost haal ik de uitsluiting er weer af.

Gr.
Thierry
Door BeArt
Bedankt Thierry,

Nu gaan de kwartjes vallen.
De uitsluitingen kunnen dus al heel oud zijn en komen nu pas boven water met de streepjes en sterretjes.
Weet ook niet hoe je die voorheen inzichtelijk had.
Desstijds in het voorjaar was er ook een probleem met de mail met HWA dus dat klopt ook.
Mijn verbeteringen aan de data zijn van begin Mei dus dat klopt ook.
En de mail werkt trouwens ook, want ik krijg mailtjes van HWA op het abbonement van deze topic.
Waarschijnlijk is er ook geen mail door HWA gestuurd over deze aanpassing naar alle leden. Dat idee had ik namelijk.

Een iets betere communicatie had hier wel wat irritatie en extra werk voor de moderatoren kunnen wegnemen.
Valt me op dat jullie ook geen eigen algemeen gedeelte hebben op het forum, zoals bij vele andere fora, waar algemene zaken (zoals deze) unnen worden gecommuniceerd.

Mvrg BartM
Door SpeedyGJ
Mah dat zijn wel oude data vind ik, ik ben momenteel aan het kijken welke data een beetje redelijk zijn de afgelopen dagen *mits op website staat vermeld*, als deze goed zijn unblock ik ze. Ook kijk ik naar de data wanneer er een blockade op is gekomen, is deze meer dan 1 jaar oud dan smijt ik ze gewoon van blockade want dan ga ik er van uit dat het opgelost is.
Op deze manier probeer ik het overzicht een beetje terug te geven en de mensen tevreden te houden, ik meld wel wanneer ik hiermee klaar ben.

Mocht het ondanks zijn dat jou station toch nog op blockade staat en het probleem in die tijd hebt opgelost dan gaarne hier melden of mij PM/Mail sturen, uiteraard kan dit ook bij andere moderators.

Moet wel zeggen dat ik dit maar 1 keer doe om de lijst af te gaan en de boel te vergelijken, ben er inmiddels al een kleine uur mee bezig.
Door adekker
Thierry,
Ik heb nog even in mijn verzameling data gekeken en op deze dagen heb ik extremen zitten kwa wind, op dit moment zie ik geen rare extremen meer.

met vr. gr André Dekker
Door weerzoetermeer
adekker schrijft:
Thierry,
Ik heb nog even in mijn verzameling data gekeken en op deze dagen heb ik extremen zitten kwa wind, op dit moment zie ik geen rare extremen meer.

met vr. gr André Dekker

Oké, dan haal ik de uitsluiting eraf...!

Gr.

Thierry
Door SpeedyGJ
Inmiddels ben ik net klaar met alles, als het goed is zijn nu alleen de extremen nog in de blokkade. Hopelijk zal het nu allemaal wat beter gaan en zullen de mensen die een blokkade hebben er iets aan doen om deze af te schaffen :)

Zo te zien zijn er al mensen die hier gebruik van maken door dit te melden hier :) heerlijk deze samen werking :) Complimenten hiervoor!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24