- 16 jun 2009, 12:02
En de ongeloofwaardige neerslagmeting staat wel weer op de hoofpagina van HWA vermeld.
En de ongeloofwaardige neerslagmeting staat wel weer op de hoofpagina van HWA vermeld.Niet meer...
ja ik wordt ook simpel hier ervan,ik heb voor de gein 4 temp sensors in mijn weerhut staan,en wat denk je?
4x verschil,kwik meter zegt nu 16,5 graden,digitale cresta 1 zegt 20,5,nog een zelfde cresta zegt 19,5 en een oregon 20 graden.......en welke moet ik nu geloven zucht :side:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik begin me langzaam af te vragen of het wel nut heeft om steeds alles onder de loep te gaan leggen, al heb ik me daar zelf nogal vaak schuldig aan gemaakt.
Het is en blijft een netwerk van amateurs.
Desondanks vind ik het nog steeds de verantwoordelijkheid van de deelnemer.
En dan praat ik niet alleen daarover, maar ook over de beleving en toewijding die iemand heeft.
Dat heb ik al eens vaker gesteld, maar dat werd me niet in dank afgenomen.
Als je wil "meedoen", dan mag er wat mij betreft wel enige kennis van zaken verwacht worden omtrent de opstelling van je weerstation.
Daarom dat er nu ook meer gekeken en ingegrepen wordt.
We zijn nu een goede weg ingeslagen, denk ik, laten we ons dan nu ook op het positieve concentreren.
Eckie76 schrijft:Ik snap wat je bedoelt, maar ik begin me langzaam af te vragen of het wel nut heeft om steeds alles onder de loep te gaan leggen, al heb ik me daar zelf nogal vaak schuldig aan gemaakt.
En dan praat ik niet alleen daarover, maar ook over de beleving en toewijding die iemand heeft.
Als je wil "meedoen", dan mag er wat mij betreft wel enige kennis van zaken verwacht worden omtrent de opstelling van je weerstation.
We zijn nu een goede weg ingeslagen, denk ik, laten we ons dan nu ook op het positieve concentreren.
Tja ik maak er geen woord aan vuil verder,over 2 dagen tel ik weer mee dus geen probleem,opstelling is goed en voldoet aan alle eisen,misschien staat hij wel te goed dat hij teveel regen vangt :laugh:
Afijn jammer dat ik het niet gefilmd heb,hadden jullie kunnen genieten van een hele mooie wolkbreuk (ik bedoel het positief he).
Heb zelden zoveel hier zien vallen.
Afijn verder zal ik hier in dit gedeelte niets meer posten erover,ontopic maar weer.
tinuz97 schrijft:Eckie76 schrijft:Ik snap wat je bedoelt, maar ik begin me langzaam af te vragen of het wel nut heeft om steeds alles onder de loep te gaan leggen, al heb ik me daar zelf nogal vaak schuldig aan gemaakt.
Tja ik maak er geen woord aan vuil verder,over 2 dagen tel ik weer mee dus geen probleem,opstelling is goed en voldoet aan alle eisen,misschien staat hij wel te goed dat hij teveel regen vangt :laugh:
Afijn jammer dat ik het niet gefilmd heb,hadden jullie kunnen genieten van een hele mooie wolkbreuk (ik bedoel het positief he).
Heb zelden zoveel hier zien vallen.
Afijn verder zal ik hier in dit gedeelte niets meer posten erover,ontopic maar weer.
Heb je je tip in Weather Display aangepast nadat je de trechter van 200 mm heb gemonteerd, je tip in WD is dan 0.3 mm.