Algemeen forum voor discussie over de website
Door Marcel
Hallo,

Misschien een rare vraag, maar is er op de site van het KNMI al iets te vinden over de samenwerking met Het Weeractueel.
En zoja, welke url.

gr,

Marcel
Door Luc
Marcel schrijft:
Hallo,

Misschien een rare vraag, maar is er op de site van het KNMI al iets te vinden over de samenwerking met Het Weeractueel.
En zoja, welke url.

gr,

Marcel
Nee nog niet. In het najaar komt er een speciale pagina beschikbaar op de website van het KNMI. Zodra deze beschikbaar is, zal ik het hier melden...

Gr,
Luc
Door Wietse
Hallo allemaal,

Het is alweer 2 maanden geleden dat er hier in dit topic gereageerd is, terwijl de samenwerking nu al 1 maand loopt!
Ik zou graag opheldering willen over de volgende punten:

- Wat is de tegenprestatie, voor de weergegevens die wij leveren? Luc krijg wel wat vergoed, maar wij (nog) niks geloof ik en dat terwijl het onze gegevens zijn.
- Wanneer komt die speciale pagina van het KNMI vrij voor Weeramateurs, ik dacht hier ook iets over te gelezen hebben.

In ieder geval, hoe staat het er nu voor, want nu hebben wij hier er compleet niks aan en het KNMI loopt met onze gegevens weg.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar
Door Wietse
Het is alweer 2 maanden geleden dat er hier in dit topic gereageerd is, terwijl de samenwerking nu al 1 maand loopt!

Verkeerd gegekeken, ik bedoel ruim 3 weken.
Door wslangerak
Luc schrijft:
... In het najaar komt er een speciale pagina beschikbaar op de website van het KNMI. Zodra deze beschikbaar is, zal ik het hier melden ...

Twee berichtjes boven dat van jou Wietse. Even geduld dus nog.
Door SpeedyGJ
KNMI loopt met onze gegevens weg...dus? Wij leveren gegevens op internet, wat krijgen we hiervoor? Niks ;)
Wij leveren data aan HWA, wat krijgen we hiervoor? juist niks ;)
KNMI krijgt ook onze data, en toch effe geduld hebben ;) ik hoef geen geld te hebben of zo ;) hobby moet gewoon geld kosten :D
Door Wietse
SpeedyGJ schrijft:
Hobby moet gewoon geld kosten :D

Ja, dat is ook zo, maar ik verwacht wel een tegenprestatie voor wat wij leveren en dat hoeft zeker niet in de vorm van geld te zijn.
Door Weerstation Aalten
Ik hoef ook geen geld, net wat je zegt het is een hobby.

Maar ook ik zal het leuk vinden dat als ik de site van de knmi bezoek kan zegen van:

Kijk daar is een stukje van mij bij:woohoo:

Mvg Marcel
Door tinuz97
SpeedyGJ schrijft:
KNMI loopt met onze gegevens weg...dus? Wij leveren gegevens op internet, wat krijgen we hiervoor? Niks ;)
Wij leveren data aan HWA, wat krijgen we hiervoor? juist niks ;)
KNMI krijgt ook onze data, en toch effe geduld hebben ;) ik hoef geen geld te hebben of zo ;) hobby moet gewoon geld kosten :D

Uh :Wij leveren data aan HWA, wat krijgen we hiervoor? juist niks ;)
Correctie,je krijgt netjes een 4 daagse voorspelling cadeau :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 22