Algemeen forum voor discussie over de website
Door SpeedyGJ
Goeiemorgen Hans :)

Als je het topic een beetje had gevolgd, had je de oorzaak ook wel kunnen uitlezen ;)
Ik heb gisteren een ronde gedaan met de station waar een blokkade op stonden, echter heb ik alleen de blokkades die langer zijn dan 1 jaar mee genomen.
Ik heb de website's bekeken en beetje vergelijkt en indien aanwezig het archief van deze maand / dit jaar bekeken, als ik verder niks raars vind gaat het station gewoon van blokkade :)
Het kan dus zijn geweest dat er 6 station in NB waren waar de blokkade niet meer van toepassing is geweest :)
Door meteozwolle
SpeedyGJ,

de opschoonaktie was dus eigenlijk een APK-keuring en nu zijn we dus bezig met groot/klein onderhoud nav de APK-keuring :-)
Door SpeedyGJ
Zo kun je het wel in het kort noemen ja :)
Ik doe het echter maar 1X vanwege de snelle invoer hiervan, volgende keer ligt het aan het station zelf of die de blokkade erop wil houden of dat die aanpassingen gaat verrichten zodat de blokkade eraf gehaald kan worden, echter moet hier als nog een PM voor gestuurd worden :) laten we dit ook duidelijk in de PM's \\ Mails neer zetten die verstuurd worden :)
Door meteozwolle
communcatie is belangrijk ;-) en dan heb ik het niet over de techniek

misschien wel goed om een topic/lijstje te maken met de beheerders van HWA en wat hun taak/rol is. daar zou je dan ook een overzicht kunnen bijhouden van ondernomen activiteiten om naar ons leden ook transparantie te laten zien.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hoi Speedy,
Dankjewel voor je toelichting.
Ik probeer het wel te volgen maar heb ook andere verplichtingen zoals werk.;)
Groet,
Hans ;) SpeedyGJ schrijft:
Goeiemorgen Hans :)

Als je het topic een beetje had gevolgd, had je de oorzaak ook wel kunnen uitlezen ;)
Ik heb gisteren een ronde gedaan met de station waar een blokkade op stonden, echter heb ik alleen de blokkades die langer zijn dan 1 jaar mee genomen.
Ik heb de website's bekeken en beetje vergelijkt en indien aanwezig het archief van deze maand / dit jaar bekeken, als ik verder niks raars vind gaat het station gewoon van blokkade :)
Het kan dus zijn geweest dat er 6 station in NB waren waar de blokkade niet meer van toepassing is geweest :)
Door scribbley
Goedemorgen,

Ik had van de week ook een blokkade bij de temperatuur. Maar ik weet ook dat mijn waarde's soms te hoog zijn omdat nadat de zon weer gaat zakken deze een kleine 30 min. op mijn temp.meter staat.

Hier kan ik helaas niets aan veranderen, maar ik had dit al verteld bij de stationsinfo.

Gr. Remco.
Door SpeedyGJ
Kun je de sensor niet afschermen tegen de zon? Of is dit al gebeurd.

@Hans, graag gedaan en ja iedereen heeft zijn verplichtingen ;)

@Meteozwolle, dat lijkt me een goed idee om dit door te voeren, dit zal een hoop duidelijkheid geven.
Door scribbley
SpeedyGJ schrijft:
Kun je de sensor niet afschermen tegen de zon? Of is dit al gebeurd.

Dit is deels gebeurd. Maar aangezien ik eerst moet lopen van de week, zal ik volgende week eens gaan kijken naar een weerhut.

@Hans nog bedankt voor de tip.
Door etab
nolversteeg schrijft:
Hallo Eric,

"Het is dat ik toevallig dit topic lees en eens naar mijn stand kijk op HWA, want ik doe dat niet elke week laat staan dag".

Wij wel, dat is hobby.

Groetjes Nol Versteeg
www.meteoeersel.nl

Onzin, Mijn hobby is niet om elke dag het forum van HWA af te struinen en elk topic te lezen. Mijn hobby is weer en mijn site, HWA is een bijzaak maar geen hoofdzaak in die hobby.
Ik lever aan nog een reeks sites mijn data. Ik werk ook nog hoor.

Het klinkt misschien hard zo in geschreven tekst vorm. Maar ik lever een dienst aan HWA eigenlijk. Het is niet zo dat het een gunst is dat ik data MAG leveren.
ik miste hier het vrijwillig en samen gevoel.

Ik begrijp uit een aantal stukken tekst dat men snapt dat er misschien iets anders gecommuniceert had moeten worden. Dus is dat neem ik aan een leer moment geweest.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 24