Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerzoetermeer
tinuz97 schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
KNMI loopt met onze gegevens weg...dus? Wij leveren gegevens op internet, wat krijgen we hiervoor? Niks ;)
Wij leveren data aan HWA, wat krijgen we hiervoor? juist niks ;)
KNMI krijgt ook onze data, en toch effe geduld hebben ;) ik hoef geen geld te hebben of zo ;) hobby moet gewoon geld kosten :D

Uh :Wij leveren data aan HWA, wat krijgen we hiervoor? juist niks ;)
Correctie,je krijgt netjes een 4 daagse voorspelling cadeau :)

Ehhh....Tinuz....

We hebben het hier over het KNMI en niet over Meteo Consult (waar we de verwachting van krijgen).

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
tinuz97 schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
KNMI loopt met onze gegevens weg...dus? Wij leveren gegevens op internet, wat krijgen we hiervoor? Niks ;)
KNMI krijgt ook onze data, en toch effe geduld hebben ;) ik hoef geen geld te hebben of zo ;) hobby moet gewoon geld kosten :D

Correctie : Niet van KNMI.
Door weerzoetermeer
Hoi Wietse,

Lees dit topic nou even door en begin bij pagina 1, het eerste bericht..... Daar staat iets over de tegenprestatie van het KNMI.

Gr.
Thierry
Door Wietse
@Tinuz, dat is nog altijd van Meteo Consult en heeft niks met deze samenwerking te maken.
Door SpeedyGJ
tinuz97 schrijft:
SpeedyGJ schrijft:

Zoals al werd gezegt: Die krijgen we van Meteo Consult en heeft hier verder niks mee te maken.

Voor als nog moeten we even geduld hebben al zou ik liever op korte termijn wel een rondleiding willen zien :)
Door Pim
Hallo allemaal,

Het minste wat ik van het KNMI verwacht (want dat brengt geen kosten met zich mee)
is bronvermelding d.m.v. links naar onze weerstations, zoals ik ook vermeld heb in mijn eerste reactie over medewerking.
Hier is geen negatief antwoord op gekomen, dus die links zullen wel komen daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik heb dus nog wel even geduld.

Pim
Weerstation Roden
Door Weerstation Aalten
Pim schrijft:
Hallo allemaal,

Het minste wat ik van het KNMI verwacht (want dat brengt geen kosten met zich mee)
is bronvermelding d.m.v. links naar onze weerstations, zoals ik ook vermeld heb in mijn eerste reactie over medewerking.
Hier is geen negatief antwoord op gekomen, dus die links zullen wel komen daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik heb dus nog wel even geduld.

Pim
Weerstation Roden

Ben het met je eens pim :P
Door osjohn
Meteo Consult verzorgt het weerpraatje op radio gelderland, en elk half uur vermelden ze drie plaatsen van de weeramateurs met de recente temperaturen.

Erg leuk bedacht.

John
Door Wietse
Hier wacht ik ook nog steeds op, maar nee het KNMI zal het wel te druk hebben met het overzetten van de lay-out :S.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 22