Algemeen forum voor discussie over de website
Door mavlo77
wsp schrijft:
Ps. ik heb vandaag de rekening gezien wat MC zich vraagt voor de data die geleverd wordt aan het bedrijf waar ik werk, schandalig hoog.

Hoewel ik het grotendeels met je eens bent, vind ik niet niet zo'n sterk argument. Niemand is verplicht om van MC af te nemen he. Dat is dan ook commercie... ;)
Door wsp
mavlo77 schrijft:
wsp schrijft:
Ps. ik heb vandaag de rekening gezien wat MC zich vraagt voor de data die geleverd wordt aan het bedrijf waar ik werk, schandalig hoog.

Hoewel ik het grotendeels met je eens bent, vind ik niet niet zo'n sterk argument. Niemand is verplicht om van MC af te nemen he. Dat is dan ook commercie... ;)

Daar ben ik het met je eens, niemand is verplicht, maar het is wel zo dat ze strakjes per plaats nog eens beter het weer kunnen melden en dan van onze goedheid misbruik maken, dat probeerde ik eigenlijk er mee te vertellen, dan zou Luc het zelfde kunnen gaan doen, zonder MC, ja toch?

Maar ik wacht af, zelf ga ik inderdaad twijfelen of ik nog wel door ga met HWA in samen werking met MC, heb er een vreemde smaak nu aan over gehouden. Voor de hits doe ik het ook niet, maar wel voor de hobby en moet hobby blijven en dan werk ik niet samen met bedrijven die het wel voor geld doen, helaas, was leuk.
Door lagrouw
Het heeft er bij mij wel opgestaan, heb dit dus aangevinkt, en prompt was het weer verdwenen.

Waar ik het meest vanop kijk is, dat Luc normaal binnen 24 uur reageert, maar nu hoor ik dagen niets van hem.

Gr.
Ad
Door weerzoetermeer
Hoi Ad,

Hoe dat kan weet ik niet. Wellicht was Luc wat aan het experimenteren. Een paar pagina's terug in dit toppic staat een reactie van Luc van vandaag.

Gr.
Thierry
Door Wietse
Hallo allemaal,

Ik ben het er ook nog steeds niet mee eens, wij weeramateurs in totaal hier 165, hebben allemaal een weerstation dat wel meer als zo'n 100 euro kost. En dan geven wij onze data, gewoon even tegen ruil van een Mos verwachting wat nog amper niks voorstelt door.

Ze mogen ons Meteo Pro (24) wel is geven, 20% korting heb ik niks aan.
Opendag, kan iedereen wel heen.
Mos verwachting, dat blijft geloof ik nog over.

Ik ga mijn weergegevens niet doorgeven, als dit zo blijft. Wij krijgt er amper iets voor terug, terwijl zij alle data zowat, overal voor mogen gebruiken en er nog geen eens een bron in de Mos verwachting staat.
Of zie ik dit alles verkeerd?

Sorry, dat ik even zo bot reageer, want ik weet wel dat Luc het hier heel druk mee heeft, enz. Maar ik verwacht wel wat meer van zo'n bedrijf als Meteo Consult.
Door weerzoetermeer
Hoi Wietse!

terwijl zij alle data zowat, overal voor mogen gebruiken en er nog geen eens een bron in de Mos verwachting staat.

Als je het bericht van Luc goed had gelezen zie je daar een reactie staan met betrekking tot de MOS verwachting en de bron vermelding. Zie de quote hieronder....

MOS verwachtingen
Een aantal deelnemers zou graag willen dat op het plaatje naast de naam van het weerstation ook de eigen website wordt vermeld. Hierover heb ik nog niet met Meteo Consult gesproken (de contactpersoon daar is deze week niet aanwezig). Ik schat in, dat dit wel mogelijk is. Aan de andere kant zie ik persoonlijk niet de noodzaak daarvan in. Immers deze MOS verwachting is bedoeld voor plaatsing op jullie eigen website. Daarom zie ik geen toegevoegde waarde in plaatsen van de website URL in dit plaatje. Maar nogmaals, als de wens daar is, wil ik dat graag overleggen.

Geef Luc even de kans om het één en ander te regelen.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Wietse
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Wietse!

terwijl zij alle data zowat, overal voor mogen gebruiken en er nog geen eens een bron in de Mos verwachting staat.

Als je het bericht van Luc goed had gelezen zie je daar een reactie staan met betrekking tot de MOS verwachting en de bron vermelding. Zie de quote hieronder....

MOS verwachtingen
Een aantal deelnemers zou graag willen dat op het plaatje naast de naam van het weerstation ook de eigen website wordt vermeld. Hierover heb ik nog niet met Meteo Consult gesproken (de contactpersoon daar is deze week niet aanwezig). Ik schat in, dat dit wel mogelijk is. Aan de andere kant zie ik persoonlijk niet de noodzaak daarvan in. Immers deze MOS verwachting is bedoeld voor plaatsing op jullie eigen website. Daarom zie ik geen toegevoegde waarde in plaatsen van de website URL in dit plaatje. Maar nogmaals, als de wens daar is, wil ik dat graag overleggen.

Geef Luc even de kans om het één en ander te regelen.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

Dat snap ik, ik weet dat Luc heel erg zijn best doet, maar Meteo Consult, mag zich ook nog wel wat meer inzetten.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 45