Algemeen forum voor discussie over de website
Door Mike
AenG schrijft:
En weet je wat het mooiste is. Wij zijn de gebeten hond. :(
Alle bezoekers van je website denken weer.... "waardeloze site is dit"

Nou dan denken ze dat maar :P

Luc schrijft:
Probleem is opgelost. Er was iets fout gegaan bij het overhalen van de MOS images van MC naar HWA. Die melding komt dan ook van HWA en niet vanaf Meteo Consult.

Excuses voor het ongemak.

Gr,
Luc

Bedankt voor de snelle oplossing Luc.
Door jango
Bestand wat te groot dus hierbij probeer ik het nogmaals
[img][/img]
Bijlagen
mosimage-06554e7c13ab1cab6303ff928e11f550.png
mosimage-06554e7c13ab1cab6303ff928e11f550.png (144.15 KiB) 2688 keer bekeken
Door Luc
Het probleem doet zich niet bij alle weerstations voor. Het lijkt erop dat er iets is misgegaan tijdens het genereren van de plaatjes.

Ik heb het probleem doorgespeeld naar Meteo Consult.

Gr,
Luc
Door wthus
Kreeg een mail van iemand binnen die mijn website bezocht. Hij vroeg zich af of de zon in de nachten ging schijnen :laugh:
Blijkbaar wat mis gegaan bij MC vandaag:

afbeelding

Helaas kan de afbeelding niet worden geupload naar de HWA server (160 kb is blijkbaar te groot).
Door jango
wthus schrijft:
Kreeg een mail van iemand binnen die mijn website bezocht. Hij vroeg zich af of de zon in de nachten ging schijnen :laugh:
Blijkbaar wat mis gegaan bij MC vandaag:

afbeelding

Helaas kan de afbeelding niet worden geupload naar de HWA server (160 kb is blijkbaar te groot).

Ik heb ook zo een maar dan alleen op dinsdag nacht bij jou ook op maandag nacht.

Als je de afbeelding verkleind kan je hem wel plaatsen.
Ik heb dat gedaan met Microsoft office picture manager
Bijlagen
mosimage-f9df6023c738bf75994b95ba63650ab7.png
mosimage-f9df6023c738bf75994b95ba63650ab7.png (141.75 KiB) 2688 keer bekeken
Door Luc
Vorige maand is een verbeterde mapping van de symbolen doorgevoerd door Meteo Consult. Het lijkt erop dat er daarbij een foutje is gemaakt door aan een bepaalde weercode een verkeerd symbool toe te wijzen.

Ik heb Meteo Consult hiervan op de hoogte gesteld.

Gr,
Luc
Door Luc
Luc schrijft:
Vorige maand is een verbeterde mapping van de symbolen doorgevoerd door Meteo Consult. Het lijkt erop dat er daarbij een foutje is gemaakt door aan een bepaalde weercode een verkeerd symbool toe te wijzen.

Bij het maken van de nieuwe mapping was er inderdaad een foutje gemaakt. Ik kreeg zojuist het bericht dat dit probleem vandaag is opgelost. Vanaf de eerst volgende nieuwe verwachting (vanavond) zou dit niet meer mogen voorkomen.

Gr,
Luc
Door wthus
Luc schrijft:
Luc schrijft:

Bij het maken van de nieuwe mapping was er inderdaad een foutje gemaakt. Ik kreeg zojuist het bericht dat dit probleem vandaag is opgelost. Vanaf de eerst volgende nieuwe verwachting (vanavond) zou dit niet meer mogen voorkomen.

Gr,
Luc

Prima! Bedankt B)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13