- 09 sep 2010, 12:43
wsEpe schrijft:
Voor de neerslagkaart van de lopende maand geldt hetzelfde als de neerslagkaart van gisteren. Ik heb de volledige gegevens van de vorige dag nodig. Daarom baseer ik deze kaart alleen op de weerstations die de vorige dag tussen 23:30 en 23:59u nog data hebben aangeleverd.
Indien je PC bijvoorbeeld 's nachts uitgaat, dan wordt jouw weerstation (die nacht) niet meegenomen.
Verder geldt ook bij deze kaart, dat alleen weerstations worden meegenomen die de dagreset op 0:00u hebben staan.
PS: In de loop van de dag komt ook nog een animatie van de neerslag van het laatste uur online...
Gr,
Luc
Je laatste toevoeging van de neerslag van deze maand is ook mooi. Wel een vraag @Luc:Ik heb nog geen tijd gehad om te melden dat deze feature erop staat, of je hebt het al gezien B)
welke gegevens worden meegenomen? mijn station staat nl. wel op de dagkaart, maar niet op de maandkaart. Zit hier ook een filter op? Het is mij wel vaker opgevallen, dat deze er (soms) niet tussen stond. Zover ik weet is er altijd een goede data aanlevering geweest. Dat ik aangegeven heb, dat de regenmeter gecalibreerd heb, heeft hier toch niets mee te maken?
Voor de neerslagkaart van de lopende maand geldt hetzelfde als de neerslagkaart van gisteren. Ik heb de volledige gegevens van de vorige dag nodig. Daarom baseer ik deze kaart alleen op de weerstations die de vorige dag tussen 23:30 en 23:59u nog data hebben aangeleverd.
Indien je PC bijvoorbeeld 's nachts uitgaat, dan wordt jouw weerstation (die nacht) niet meegenomen.
Verder geldt ook bij deze kaart, dat alleen weerstations worden meegenomen die de dagreset op 0:00u hebben staan.
PS: In de loop van de dag komt ook nog een animatie van de neerslag van het laatste uur online...
Gr,
Luc