Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
De winnaar is bekend! lightningchaser heeft in mijn ogen de mooiste banner gemaakt.

lightningchaser gefeliciteerd!!!

Ik ga deze banner programmeren en ik probeer dan het actuele temperatuurkaartje erin te verwerken!
Door Meteotines
Je hebt de juiste keuze gemaakt - ikzelf vind ook de banner van Lighningchaser de beste.
Bij deze voor Lightningchaser de hartelijke gelukswensen!

Tines. :kiss:
Door lightningchaser
Hangt van de doelgroep af die je probeert te bereiken. Het gemiddelde nederlandse publiek heeft meer "gevoel" bij BFT dan bij KM/U denk ik.
Door Luc
Het is gelukt. Ik heb de banner klaar. Hij staat bij bij ieder weerstation en is vanaf nu door iedereen te gebruiken. Het actueel temperatuurkaartje staat er ook in. Ik heb de legenda en de temperaturen weggelaten. In dit kleine formaat waren die niet leesbaar.

Bijlagen
weerbannernieuw.png
weerbannernieuw.png (78 KiB) 3178 keer bekeken
Door Meteotines
Hoi Luc,

Ik denk dat je nog even in de banner moet aangeven waarop de gevallen neerslag betrekking heeft.
Is dat van het afgelopen uur, de dag, de week, enz.

Uiteindelijk maak je de banner voor de bezoeker.
Als die na hevige stortbuien (zoals gisteren) wil zien hoeveel neerslag er gevallen is na zo'n bui, kan hij/zij nu dus niks met
het getal wat er nu achter de neerslag staat.

Tines.
Door Luc
Hoi Luc,

Ik denk dat je nog even in de banner moet aangeven waarop de gevallen neerslag betrekking heeft.
Is dat van het afgelopen uur, de dag, de week, enz.

Uiteindelijk maak je de banner voor de bezoeker.
Als die na hevige stortbuien (zoals gisteren) wil zien hoeveel neerslag er gevallen is na zo'n bui, kan hij/zij nu dus niks met
het getal wat er nu achter de neerslag staat.

Tines.
Mee eens, maar dat kan ik pas als ik de import en de manier van opslaan van extremen heb aangepast (zie een andere discussie). Alleen dan weet ik zeker dat de instellingen gelijk zijn. Echter is dat veel werk en dat schiet maar niet op....