Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Er is geen 100% betrouwbare verificatie van de meldingen. Dat er soms een grapjas met 97 cm tussen zit, dat kan je wel corrigeren. Maar de ervaring leert dat nog steeds heel veel mensen een hoop onzin invullen. Zo wordt er heel gemakkelijk om cm's overdreven. 8 cm wordt voor het gemak maar even 10 cm gemaakt etc.
Door weatherservice
Waregem: 7 centimeter en het begint weer te sneeuwen!
Door Sjulp
Is er bij de mensen die zoveel waarde hechten aan een actuele sneeuwkaart niemand die heel zijn vrije tijd wil opgeven om zo'n kaart te maken? Deze kan dan naar Luc worden gestuurd zodat hij ze enkel maar op de site hoeft te plaatsen en de rest van de tijd - zoals het hoort - aan zijn gezin kan besteden i.p.v. 24/7 achter zijn pc te zitten.

Ik krijg de indruk dat sommigen het als vanzelfsprekend vinden dat de beheerder van de site zich met niets anders meer moet bezig houden. We mogen met zijn allen blij zijn dat deze site bestaat en dat er zoveel info beschikbaar is.

Dit moest me even van het hart ;)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Sjulp schrijft:
Is er bij de mensen die zoveel waarde hechten aan een actuele sneeuwkaart niemand die heel zijn vrije tijd wil opgeven om zo'n kaart te maken? Deze kan dan naar Luc worden gestuurd zodat hij ze enkel maar op de site hoeft te plaatsen en de rest van de tijd - zoals het hoort - aan zijn gezin kan besteden i.p.v. 24/7 achter zijn pc te zitten.

Ik krijg de indruk dat sommigen het als vanzelfsprekend vinden dat de beheerder van de site zich met niets anders meer moet bezig houden. We mogen met zijn allen blij zijn dat deze site bestaat en dat er zoveel info beschikbaar is.

Misschien een goed idee om naast een Forum Moderator en Data Moderator een speciale Sneeuw-Hoogte Moderator in het forum te roepen om Luc inderdaad te ontlasten. ;)

Mvg,

Martijn
Door fotogw
Eckie76 schrijft:
Er is geen 100% betrouwbare verificatie van de meldingen. Dat er soms een grapjas met 97 cm tussen zit, dat kan je wel corrigeren. Maar de ervaring leert dat nog steeds heel veel mensen een hoop onzin invullen. Zo wordt er heel gemakkelijk om cm's overdreven. 8 cm wordt voor het gemak maar even 10 cm gemaakt etc.

Hallo allemaal,

Zou het geen goed idee zijn om de sneeuwhoogten alleen door de deelnemers te laten opgeven, en niet door "anderen"? Ik denk dat de deelnemers er iets serieuzer mee omgaan!

gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Door Eckie76
Sjulp schrijft:

Mee eens, je kan niet 24/7 eraan zitten, tenzij je ervan moet leven, maar dat is iets heel anders.
Helaas heb ik zelf genoeg werk aan onze eigen website (soms te veel eigenlijk), dus ik zie dat niet zitten om nog meer op mijn hals te halen.

Keulen en Aken zijn niet op 1 dag gebouwd, geen paniek dus zou ik zeggen :)
Hallo allemaal,

Zou het geen goed idee zijn om de sneeuwhoogten alleen door de deelnemers te laten opgeven, en niet door "anderen"? Ik denk dat de deelnemers er iets serieuzer mee omgaan!

gerhard
www.weeropdeveluwe.nl

Hallo Gerhard,

Volledig met je eens hoor, Maar,

Dit is al meerdere keren aangehaald op het Forum maar Luc wilde het voor iedereen openlaten om Sneeuw-Hoogte's door te geven om een zo duidelijk mogelijk beeld te genereren.

Mvg,

Martijn
Mee eens, je kan niet 24/7 eraan zitten, tenzij je ervan moet leven, maar dat is iets heel anders.
Helaas heb ik zelf genoeg werk aan onze eigen website (soms te veel eigenlijk), dus ik zie dat niet zitten om nog meer op mijn hals te halen.

Misschien is er wel iemand te vinden die er wel wat meer tijd voor heeft.

Aangezien ik in een Scheiding ,Verhuizing en Klussen aan mijn nieuwe Woning zit en Administrator/Webmaster ben van mijn eigen Weersite.En daarnaast nog eens Administrator/Webmaster/Moderator ben van mijn Andere Muziek Website.Kan ik die rol er helaas ook niet bij opnemen.

Wellicht voelt iemand zich geroepen (of meerdere mensen in samenwerking met Luc) om die Rol op zich te nemen.

Mvg, Martijn
Door SpeedyGJ
Die taak wil ik wel op me nemen hoor, ik weet niet hoe LUC die kaartjes maakt maar ik zou minimaal wel 2X per dag een update kunnen geven.
Per uur update geven is gewoon niet haalbaar maar 2X per dag moet toch voldoende zijn lijkt mij :)