Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Hallo Wisse,

ik heb inderdaad 1 bestand van het script van Joris Synaeve (namelijk het mos.php bestandje) als basis uitgang gebruikt, met uiteraard ongewijzigde bronvermelding.

De rest heb ik met hulp van Kees (Langerak) en Luc gemaakt.
Omdat ik zelf bij Hosting2go zit, hebben we flink wat aanpassingen moeten doen in het script, omdat deze host geen directe includes ondersteunt en er nogal wat toeters en bellen moesten worden toegevoegd zodat het tenminste op mijn server wel werkt.

Het script zou in principe bij iedereen moeten werken, mits natuurlijk de server de juiste php-versie draait en ook bepaalde functies ondersteunt.

Succes ermee.

Groet Olaf
Door eugel
Olaf,

is het mogelijk om het script ook richting achterhoek te sturen.
Ook ik draai mijn site bij Hosting2Go en merk dat het allemaal niet zo makkelijk gaat daar met het draaien van scripts.

Gr. Marcel
Door eugel
Eckie76 schrijft:
U heeft PM :)

Dat is snel :)
We gaan er hier ook eens mee stoeien en hopende het op site te krijgen.

Dank U.

Gr. Marcel
Door forsurh
Eckie76 schrijft:
Hallo Wisse,

ik heb inderdaad 1 bestand van het script van Joris Synaeve (namelijk het mos.php bestandje) als basis uitgang gebruikt, met uiteraard ongewijzigde bronvermelding.

Omdat ik zelf bij Hosting2go zit, hebben we flink wat aanpassingen moeten doen in het script, omdat deze host geen directe includes ondersteunt en er nogal wat toeters en bellen moesten worden toegevoegd zodat het tenminste op mijn server wel werkt.

Het script zou in principe bij iedereen moeten werken, mits natuurlijk de server de juiste php-versie draait en ook bepaalde functies ondersteunt.

Succes ermee.

Groet Olaf

Dankje,

Ligt bij mij al een tijdje "op de plank". Toch maar eens stoeien om het werkend te krijgen.

Groeten,
Wisse
Door forsurh
Ik heb hem nu werkend. Alleen de standaardtabel ziet er niet uit. Ik heb helaas geen kaas gegeten van een mooie tabel maken in php.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Of is er iets beschikbaar?

Groeten,
Wisse
Door tvg
Eckie76 schrijft:
Hallo Wisse,

Succes ermee.

Groet Olaf

Olaf

Dat probleem had ik eerst ook met mijn provider (Sity) ik heb dat opgelost door het bestand aan te roepen met SimpleXML, jouw ook wel bekend.

Groet
Theo
Door JPC
Eckie76 schrijft:
Groet Olaf

Ik zit ook bij Hosting2Go
Het enige wat anders is, dat het binnen halen van de XML via een PHP van Hosting2Go moet lopen.
Er komt dus iets voor te staan (en de & wordt %26). Dat is het enige?
(Is iemand geinteresseerd in mijn mos versie, dan hoor ik het wel.)
Door tinuz97
JPC schrijft:
Eckie76 schrijft:
Groet Olaf

Ik zit ook bij Hosting2Go
Het enige wat anders is, dat het binnen halen van de XML via een PHP van Hosting2Go moet lopen.
Er komt dus iets voor te staan (en de & wordt %26). Dat is het enige?
(Is iemand geinteresseerd in mijn mos versie, dan hoor ik het wel.)

OE die is mooi,interesse hier! :laugh:
Door forsurh
Ja dat is zeker een mooie. Ook hier wel interesse.

Heeft iemand ook een soortgelijke als de aangeleverde door meteo consult?

Groeten,
Wisse