Algemeen forum voor discussie over de website
Door wslangerak
FTP?? Daarmee heeft het niets te maken. Is puur een beveiligde pagina met je privégegevens van Tele2.
Door dibasta
dat had je goed gelezen, alleen staat bij werkelijk nergens bestandsbeheer, ook de medewerker van tele2 begreep dat niet!

Lekker zooitje daar!!

Peter.
Door Wietse
Hallo Peter,

Indien je via de homepage van Tele 2 naar Webmail gaat en inlogt staat er in het menu bovenaan wel degelijk 'bestandsbeheer', via deze web FTP kun je de bestanden uploaden.
Intotaal heb je 20 MB ruimte, afhankelijk hoeveel mail je op de Tele 2 server laat staan.
Ik zelf gebruik deze ruimte niet aangezien ik al bij one.com een domein plus hosting heb afgesloten.
Binnen vijf minuten heb ik dit op Google gevonden, terwijl jij meer dan 30 minuten met de klantenservice heen en weer bent ;).

Afbeelding:
Afbeelding

Groeten,
Wietse
Door wslangerak
Ja Wietse. Leuk, Web-FTP... Maar het gaat Peter om het automatisch uploaden van de customtext10out.txt voor HWA. En hij heeft geen idee of en waar hij webruimte heeft.
Door Wietse
Hij zegt net zelf dat er geen eens Web-FTP staat, tevens zijn mijn bestanden die ik upload simpel terug te vinden op http://home.versatel.nl/username/bestandsnaam.html / php etc.

dat had je goed gelezen, alleen staat bij werkelijk nergens bestandsbeheer, ook de medewerker van tele2 begreep dat niet!

Lekker zooitje daar!!

Peter.

Hierbij moet wel gezegd worden dat wij voorheen Versatel klant waren en automatisch naar Tele 2 zijn overgezet. Indien altijd provider bij Tele 2 zal het adres dus iets anders zijn, maar doe even moeite en je vind het op Google!
Door Wietse
wslangerak schrijft:
Kan jij je usernaam en password voor je homepage op Google vinden dan?

Username en password zijn gewoon hetzelfde als waarmee je inlogt op Tele 2.