- 13 jun 2011, 21:19
De hele opzet van dit topic is om de volgende reden.
De aanlevering van data zoals in de grafiek is te zien.
Ik hoop dat het lukt de grafiek te tonen.
heb de link geplaatst als plaatje lukt het me niet.
Zal dus hoop ik snel weer een goede lijn vertonen .
Het is 1 lange rechte lijn, oorzaak vastgelopen software of sensor.
Echter word de data wel gewoon naar HWA verstuurd en komt het dus regelmatig voor dat die op de extreme pagina word vertoond.
Het gaat op deze manier bij sommige stations weken lang door.
De beheerders hebben blijkbaar niet de interesse om dat probleem op te lossen.
Bij desinteresse en niet of slecht reageren vind ik dus dat zulk station niet thuis hoort op HWA.
Bij de mensen die wel op het forum aanwezig zijn en serieus met de hobby bezig zijn zal je zoiets niet of van korte duur meemaken.
Het is een doorn in mijn ogen en voor de moderatoren veel werk, voor vaak dezelfde stations.
Een station dat een storing heeft in de aanlevering van data word grijs en na x aantal uren verdwijnt het van HWA tot de aanlevering weer word opgestart.
groet Jan
De aanlevering van data zoals in de grafiek is te zien.
Ik hoop dat het lukt de grafiek te tonen.
heb de link geplaatst als plaatje lukt het me niet.
Zal dus hoop ik snel weer een goede lijn vertonen .
Het is 1 lange rechte lijn, oorzaak vastgelopen software of sensor.
Echter word de data wel gewoon naar HWA verstuurd en komt het dus regelmatig voor dat die op de extreme pagina word vertoond.
Het gaat op deze manier bij sommige stations weken lang door.
De beheerders hebben blijkbaar niet de interesse om dat probleem op te lossen.
Bij desinteresse en niet of slecht reageren vind ik dus dat zulk station niet thuis hoort op HWA.
Bij de mensen die wel op het forum aanwezig zijn en serieus met de hobby bezig zijn zal je zoiets niet of van korte duur meemaken.
Het is een doorn in mijn ogen en voor de moderatoren veel werk, voor vaak dezelfde stations.
Een station dat een storing heeft in de aanlevering van data word grijs en na x aantal uren verdwijnt het van HWA tot de aanlevering weer word opgestart.
groet Jan