Algemeen forum voor discussie over de website
Door jacg
CeesT schrijft:
Goris schrijft:
Hallo,

Volledig mee eens, ik hoop dat er meerdere dit geluid laten horen.

groeten Louis

Hoi,

Volledig mee oneens dus, weg met die reclame. Wat hebben die kansloze mokkels van Lexa.nl die ik net zag nou met het weer of onze hobby te maken? Weg met die troep. Ik stoor me er mateloos aan. Ik zou er best een bedragje per jaar voor over hebben om daar vanaf te zijn. Walgelijk. Ik vind het ook de geloofwaardigheid van HWA aantasten trouwens.

Waar ik me over verwonder is dat sommigen voor honderden zoniet duizenden Euri aan apparatuur hebben staan en nog te besch*ten zijn om wat bij te dragen in de kosten die voor HWA gemaakt moeten worden.

Cees,

Rustig aan, denk aan je hart :laugh:

Reclame is toch niet meer weg te denken uit ons leven. Je kijkt waarschijnlijk ook geen tv, luistert geen radio en leest geen kranten aangezien daar reclame ook in grote mate aanwezig is.

Er zijn hier slechts een paar mensen die zich ergeren, de rest reageert niet eens. Jonge mensen zijn opgegroeid met reclame en kijken er gewoon overheen.

Trouwens de advertenties die je ziet hebben te maken met het surfgedrag op je pc, als jij je stoort aan die lexa mokkels....

Groeten,

Jacco
Door Overijse
jacg schrijft:
CeesT schrijft:
Goris schrijft:
Hallo,

Volledig mee eens, ik hoop dat er meerdere dit geluid laten horen.

groeten Louis

Hoi,

Volledig mee oneens dus, weg met die reclame. Wat hebben die kansloze mokkels van Lexa.nl die ik net zag nou met het weer of onze hobby te maken? Weg met die troep. Ik stoor me er mateloos aan. Ik zou er best een bedragje per jaar voor over hebben om daar vanaf te zijn. Walgelijk. Ik vind het ook de geloofwaardigheid van HWA aantasten trouwens.

Waar ik me over verwonder is dat sommigen voor honderden zoniet duizenden Euri aan apparatuur hebben staan en nog te besch*ten zijn om wat bij te dragen in de kosten die voor HWA gemaakt moeten worden.

Cees,

Rustig aan, denk aan je hart :laugh:

Reclame is toch niet meer weg te denken uit ons leven. Je kijkt waarschijnlijk ook geen tv, luistert geen radio en leest geen kranten aangezien daar reclame ook in grote mate aanwezig is.

Er zijn hier slechts een paar mensen die zich ergeren, de rest reageert niet eens. Jonge mensen zijn opgegroeid met reclame en kijken er gewoon overheen.

Trouwens de advertenties die je ziet hebben te maken met het surfgedrag op je pc, als jij je stoort aan die lexa mokkels....

Groeten,

Jacco

@Cees
Jacco heeft een punt dat die mokkels aan je surfgedrag of dat van je huisgenoten of andere gebruikers van je netwerk ligt. het beste is een Opt Out te doen, zo wordt je surf en zoekgedrag niet getracked en krijg je geen ads hierover, maar wel normaal gezien HWA sitegerelateerde ads te zien ipv mokkels, flashy dingen enz.

Hier doe ik zelf ook geen Opt Out en het is Herfstvakantie dus kids in huis, enige pubs die hier op het ogenblik voorbijkomen zijn ads van games omdat de kids volop naar games op zoek gaan. Met een Opt out ben je daar ook vanaf.

PS: is een beetje een wijze om het surfgedrag van de kids in de gaten te houden dus.

Grtz
Kris
Door giantocr
Ben het volledig met Jacco eens, snap niet waar die mensen zich druk overmaken.
Welke website, dagblad, tijdschrift tv/radio zender je ook maar bekijkt, leest of beluisterd het is een in al reclame.
En dat zal denk ik ook niet veranderen, of we het nu leuk vinden of niet.

Groeten,

Piet
Door wslangerak
Overijse schrijft:
Jacco heeft een punt dat die mokkels aan je surfgedrag of dat van je huisgenoten of andere gebruikers van je netwerk ligt. het beste is een Opt Out te doen, zo wordt je surf en zoekgedrag niet getracked en krijg je geen ads hierover, maar wel normaal gezien HWA sitegerelateerde ads te zien ipv mokkels, flashy dingen enz.

Ik wilde me eigenlijk niet verder in deze - naar mijn idee kansloze - discussie mengen maar dit is absoluut niet het geval. Ik heb wel optout geregeld, maar juist sindsdien krijg ik de gewraakte lexa-ad te zien.
Door Overijse
wslangerak schrijft:
Overijse schrijft:

Ik wilde me eigenlijk niet verder in deze - naar mijn idee kansloze - discussie mengen maar dit is absoluut niet het geval. Ik heb wel optout geregeld, maar juist sindsdien krijg ik de gewraakte lexa-ad te zien.

Oeps dat is een andere zaak dan. Wordt vervolgd...
Door nitrx
wslangerak schrijft:

Inderdaad dan krijg je juist zinloze reclame te zien , je surf en zoekgedrag wordt niet meer bijgehouden maar ads blijf je zien je kunt adblokkers installeren of de plugin ghostery dan kun je zelf selecteren waar en hoe je nog getraced wordt je staat versteld wat voor een scripts er allemaal op websites zijn , facebook houdt ook precies bij waar je bent (geweest) wanneer je zo'account hebt en op een pagina komt waar je kunt 'liken'.

Ik heb geen bezwaar tegen reclame zolang het maar geen vervelende popups of popunders zijn of een site waar je zou moeten betalen voor de content.

Grts Ron
Door Luc
wslangerak schrijft:
Meestal wordt er bij advertenties ook een info knop weergegeven. Daar kun je vaak een specifieke advertentie blokkeren. Wellicht ook bij de Lexa advertentie?
Door wslangerak
Luc schrijft:
Meestal wordt er bij advertenties ook een info knop weergegeven. Daar kun je vaak een specifieke advertentie blokkeren. Wellicht ook bij de Lexa advertentie?

Ja, je kunt via die knop onder meer aangeven welke soort ads je wel of niet wilt zien, dus ook een soort opt-out mogelijkheid.

Maar ik kreeg nu weer een andere dating-ad, wat is dat nou? Ze willen me koste wat het kost een nieuwe relatie aansmeren :-) En ik heb al zo'n lief "mokkel" haha (Laat ze het maar niet lezen...)
Door Luc
wslangerak schrijft:
Luc schrijft:

Ja, je kunt via die knop onder meer aangeven welke soort ads je wel of niet wilt zien, dus ook een soort opt-out mogelijkheid.

Maar ik kreeg nu weer een andere dating-ad, wat is dat nou? Ze willen me koste wat het kost een nieuwe relatie aansmeren :-) En ik heb al zo'n lief "mokkel" haha (Laat ze het maar niet lezen...)
Ik ben zojuist even naar de site van lexa gegaan. En nu zie ik aan de rechterkant ook de advertentie. Als ik de cursor over het kruisje rechtsboven in de advertentie beweeg, dan staat er "deze advertentie negeren". Dus dat zal waarschijnlijk de lexa advertenties verbergen (anders heb ik vanavond ook wat uit te leggen :laugh: ).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9