- 30 okt 2012, 09:07
CeesT schrijft:
Cees,
Rustig aan, denk aan je hart :laugh:
Reclame is toch niet meer weg te denken uit ons leven. Je kijkt waarschijnlijk ook geen tv, luistert geen radio en leest geen kranten aangezien daar reclame ook in grote mate aanwezig is.
Er zijn hier slechts een paar mensen die zich ergeren, de rest reageert niet eens. Jonge mensen zijn opgegroeid met reclame en kijken er gewoon overheen.
Trouwens de advertenties die je ziet hebben te maken met het surfgedrag op je pc, als jij je stoort aan die lexa mokkels....
Groeten,
Jacco
Goris schrijft:Hallo,
Volledig mee eens, ik hoop dat er meerdere dit geluid laten horen.
groeten Louis
Hoi,
Volledig mee oneens dus, weg met die reclame. Wat hebben die kansloze mokkels van Lexa.nl die ik net zag nou met het weer of onze hobby te maken? Weg met die troep. Ik stoor me er mateloos aan. Ik zou er best een bedragje per jaar voor over hebben om daar vanaf te zijn. Walgelijk. Ik vind het ook de geloofwaardigheid van HWA aantasten trouwens.
Waar ik me over verwonder is dat sommigen voor honderden zoniet duizenden Euri aan apparatuur hebben staan en nog te besch*ten zijn om wat bij te dragen in de kosten die voor HWA gemaakt moeten worden.
Cees,
Rustig aan, denk aan je hart :laugh:
Reclame is toch niet meer weg te denken uit ons leven. Je kijkt waarschijnlijk ook geen tv, luistert geen radio en leest geen kranten aangezien daar reclame ook in grote mate aanwezig is.
Er zijn hier slechts een paar mensen die zich ergeren, de rest reageert niet eens. Jonge mensen zijn opgegroeid met reclame en kijken er gewoon overheen.
Trouwens de advertenties die je ziet hebben te maken met het surfgedrag op je pc, als jij je stoort aan die lexa mokkels....
Groeten,
Jacco