Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Meteonoord schrijft:
Na mijn mening zit het in het feit dat ik tweede pagina niet kan bereiken. Overigens werk ik, met FF en de rest werkt wel.
Ik heb beide links in IE7 als FF getest en daar werkt het.

Er zit wel een probleempje in IE. IE gaat altijd naar het eerste artikel op de pagina.

Bijvoorbeeld een topic heeft een 2e pagina en bovenaan staat een artikel van een week oud. Daarna komt er een reply. Hiervan krijg je een email met link.

In dat geval zal IE naar het eerste artikel gaan op pagina 2 en dat kan een week oud zijn.
FF gaat wel direct naar het artikel en niet naar de bovenkant van de pagina.

Wellicht heb je dit ervaren met een ander topic, dan de twee genoemde.
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Meteonoord schrijft:
Na mijn mening zit het in het feit dat ik tweede pagina niet kan bereiken. Overigens werk ik, met FF en de rest werkt wel.
Ik heb beide links in IE7 als FF getest en daar werkt het.

Er zit wel een probleempje in IE. IE gaat altijd naar het eerste artikel op de pagina.

Bijvoorbeeld een topic heeft een 2e pagina en bovenaan staat een artikel van een week oud. Daarna komt er een reply. Hiervan krijg je een email met link.

In dat geval zal IE naar het eerste artikel gaan op pagina 2 en dat kan een week oud zijn.
FF gaat wel direct naar het artikel en niet naar de bovenkant van de pagina.

Wellicht heb je dit ervaren met een ander topic, dan de twee genoemde.

Hier de gestuurde links het werkt echt niet,

http://www.hetweeractueel.nl/forum/alge ... age-2#4822

http://www.hetweeractueel.nl/forum/tfa- ... age-2#4821
Door weerzoetermeer
Met beide linken van Meteonoord kom ik op de tweede pagina bij het 1e artikel. Getest met IE6. In FF kom ik uit op het daadwerkelijke artikel.

Gr.
Thierry van Wijland
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Met beide linken van Meteonoord kom ik op de tweede pagina bij het 1e artikel. Getest met IE6. In FF kom ik uit op het daadwerkelijke artikel.

Gr.
Thierry van Wijland

Ook hier blijkt het dus niet 100% te kloppen.

Ik kan zien dat er een reactie is van dht Verrijn Stuart en een reactie van Luc echter in kan deze niet bereiken zelfs niet handmatig. Ik kan handmatig terug naar pagina 2 en niet verder.

Er is dus wel degelijk sprake van een structurele storing !

Bert J. van Bergen
Door Luc
Bert,

Kun je uitleggen wat precies het probleem is?

eerst werden er mailtjes verstuurd van oude topics
toen werkte de links in de mailtjes niet
en nu kun je berichten niet handmatig bereiken

Ik volg het even niet meer :silly: :blink:

Omdat niemand anders soortgelijke problemen vermeldt, vermoed ik dat het probleem aan de browser kant zit bij jou. Wellicht een instelling veranderd daar?

Het posten werkt overigens nog wel zo te zien :laugh:

PS: ik heb dit bericht verplaatst en onder het topic nieuwe forum software gehangen.
Door wthus
Te Doetinchem functioneert alles wel na behoren betreffende de forum en de links. Ik kom gewoon uit bij het laatste bericht.
Door Aeckeresch
Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen op het moment dat de nieuwe forumsoftware werd geïnstalleerd. Ook daarna niet en tot 8 dagen daarvoor ook niets veranderd.

Hier een handelings verslag :

Ik krijg een e-mail dat er een nieuw bericht is geplaatst te weten :

Een nieuw bericht is geplaatst in een forum op Het Weer Actueel Forum

Onderwerp: 'Re:Weerstation Dichteren' in Forum: 'Off topic'
Geschreven door: wthus

Abonnementen kunnen bijgewerkt worden door op de 'mijn profiel' link op de forum homepage te klikken, nadat op de site is ingelogd. Vanuit uw profiel kunnen ook abonnementen geannuleerd worden.
URL: http://www.hetweeractueel.nl/forum/off- ... age-2#4848

Beantwoord deze email niet, dit is een automatisch gegenereerd bericht.

Als ik die link volg krijg ik bericht 3796, 3795, 3794, 3712, 3710 en 3709. Ondanks dat hij 2 pagina’s aangeeft kan ik die niet benaderen. Ook bericht 4848 is er niet te zien.

Van vele topic’s kan ik de eerste pagina niet bereiken, cq inzien.

Ik voeg nog toe dat :

Ook na het aanmaken van een nieuwe forumdeelnemer kan ik dat niet bereiken.

Dit gaat op voor alle nieuwe reacties die nu binnen komen. Overigens komen eigen plaatsingen wel over.

Van mijn account “Meteonoord “ worden regelmatig buiten mijn medeweten om de instellingen veranderd. Dan heb ik het over bv. E-mail adres wel of niet openbaar etc.

Ik beweer niet dat dit bewust gebeurd maar dat er ergens een fout zit is duidelijk. Ik zal wel weer het predikaat zeuren krijgen maar wat fout is, is fout.

Gaarne de oplossing.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door jango
Meteonoord schrijft:
weerzoetermeer schrijft:

Gr.
Thierry van Wijland

Ook hier blijkt het dus niet 100% te kloppen.

Ik kan zien dat er een reactie is van dht Verrijn Stuart en een reactie van Luc echter in kan deze niet bereiken zelfs niet handmatig. Ik kan handmatig terug naar pagina 2 en niet verder.

Er is dus wel degelijk sprake van een structurele storing !

Bert J. van Bergen

Bert ik denk toch dat de storing in jou systeem zit de eerder vernoemde linken door jou op het forum gezet werken prima juiste pagina en artikelnummer dat opgeroepen in FF

groet Jan
Door tvg
Wietse schrijft:
IE 8.0, is ook nog in een beta versie.
Dus daar kan nog van alles aan veranderen.
Je kan het best mogelijk weer terug naar IE 7.0

Ik gebruik diverse browsers om mijn websites te testen zodat bezoekers de websites kunnen bekijken zoals hij bedoeld is.