Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Dat zou natuurlijk prachtig zijn.
Daarvoor zou zo'n poll-functie in het leven kunnen worden geroepen.
Maar ik blijf wel bij mijn punt, dat Meteo Consult de gegadigde zal moeten zijn, zoals inderdaad afgesproken.
Misschien dat ik ergens iets over het hoofd gezien heb, maar volgens mij was dat in den beginne al de bedoeling?
Door Luc
Eckie76 schrijft:
Dat zou natuurlijk prachtig zijn.
Daarvoor zou zo'n poll-functie in het leven kunnen worden geroepen.
Maar ik blijf wel bij mijn punt, dat Meteo Consult de gegadigde zal moeten zijn, zoals inderdaad afgesproken.
Misschien dat ik ergens iets over het hoofd gezien heb, maar volgens mij was dat in den beginne al de bedoeling?
Als we besluiten eeen professioneel weerbericht te tonen, dan wordt dat het weerbericht van Meteo Consult. Ik krijg dit weerbericht volgens afspraak al een paar keer per dag aangeleverd van MC.

Ik zal vanavond proberen een poll op te zetten, waar leden kunnen kiezen tussen:

1) professioneel weerbericht voor korte termijn van MC op frequente basis.
2) weerbericht van amateur voor korte en lange termijn op minder frequente basis
Door beneluxmeteo
Misschien is het een idee als iemand van de amateurs niet kan om het weerbericht op weer.nl (dus MC) te kopieren en te plakken op deze site...
Enigste wat luc dan nog hoeft te realiseren is om bij de namen van de amateurs nog Meteo Consult te fabriceren. Dan lijkt mij het probleem opgelost. Ik zou het jammer vinden als amateurs geen mogelijkheid meer krijgen om een weerbericht te maken voor HWA. Maar nogmaals voordat iedereen over mij heenvalt... dit is een persoonlijke mening..
Door Eckie76
Ik val in ieder geval niet over je heen :).
Jouw standpunt kan ik goed begrijpen. Het is alleen, en dat blijkt nu ook, bijna niet mogelijk om iets echt actueel te krijgen.
Voor mij persoonlijk is het weerbericht erg belangrijk, of dat nu door een amateur of instantie gemaakt wordt doet er niet toe. Wel denk ik dat het niet realiseerbaar is om het door amateurs te laten doen, aangezien het erg arbeidsintensief is en we niemand verplichtingen moeten gaan opleggen.
Door Luc
Luc schrijft:
Als we besluiten een professioneel weerbericht te tonen, dan wordt dat het weerbericht van Meteo Consult. Ik krijg dit weerbericht volgens afspraak al een paar keer per dag aangeleverd van MC.

Ik zal vanavond proberen een poll op te zetten, waar leden kunnen kiezen tussen:

2) weerbericht van amateur voor korte en lange termijn op minder frequente basis

Er staat vanaf nu een poll op de homepage.....Graag allemaal daar stemmen!!

Gr,
Luc
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Luc schrijft:
Als we besluiten een professioneel weerbericht te tonen, dan wordt dat het weerbericht van Meteo Consult. Ik krijg dit weerbericht volgens afspraak al een paar keer per dag aangeleverd van MC.

Er staat vanaf nu een poll op de homepage.....Graag allemaal daar stemmen!!

Gr,
Luc

Prima Luc ! Misschien is het handig even te vermelden hoelang je de poll laat staan.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Ik blijf voorstander van 'water bij de wijn' en dus ook een tussenweg.. Vind dat voor en tegenstanders beiden een goed gevoel moeten kunnen hebben..

Het lijkt wel de politiek.. Stem lijst 1: Johan

:laugh:

Groeten uit het zonnige noorden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7