Luc schrijft:
keesweer schrijft:
Wel zou ik willen pleiten voor als er specifieke gegevens worden weer gegeven bij MC van b.v. mijn station,dat dan ook de naam vermeld wordt van het betreffende station.
Ook zou het misschien leuk zijn, dat bij MC ergens een vermelding komt
waar alle meewerkende weeramateurs vermeld worden met hun site naam.
Ik ga dit bespreken met Meteo Consult. We hebben in het voortraject besproken dat weeramateurs het ook een eer vinden als hun naam/weerstation eens af en toe wordt genoemd in een weerpraatje. We hebben alleen niet in de overeenkomst vastgelegd dat dit gebeurt.
Hallo die Luc,
Kleine reactie op het vet gedrukte en meer.
Als ik in die stoel zat waar jij zat, zou ik het voor die mensen opgenomen hebben die HWA bekend hebben gemaakt en daar zeker over gepraat hebben en vast gelegd hebben in de overeenkomst, maar zoals ik alles lees is er niks voor ons vast gelegd dan het bekende 20% en opendag, nou nou, vette hap, ik zou het opgenomen hebben voor een ieder die data aan leverd dan hadden we deze topic ook niet nodig gehad.
Tenslotte weet jij ook dat een bron vermelding veel te zeggen heeft, anders stond in het voorbeeld ook geen HWA maar alleen MC, dus dat heb je wel mee genomen en ons......
Ik val je niet aan maar krijg ook niet het gevoel dat je voor de weer amateur echt iets hebt geregeld waar die iets aan heeft.
Tot nu toe heb jij altijd veel gedaan en ook daar mijn complimenten voor, maar dat was thema HWA, nu is het opeens heel anders geworden en laat je ons toch vallen in mijn ogen, maar tot nu toe 04-12-2008, wie weet wat je nog voor ons allemaal kunt betekenen, dat is afwachten.
Zal ik wel weer mail's krijgen, maar dat boeit me niet, ik schrijf gewoon dat wat ik denk en voel, het is nog altijd Nederland waar dit mag.
MC is zakelijk en ik ook en dat ik eventueel stop is geen dreigement maar een belofte. Dan ben ik zeer kort door de bocht en ga ik zeer zakelijk denken net zoals MC en dan lever ik geen data aan iets waarvan ik ook weet dat die door wordt gespeeld naar MC ook al staat het vinkje uit, wij weten allemaal dat er veel mogelijk is met data door spelen.
een ding weet ik dan wel zeker dat mijn data niet aan komt, daarom die stop en ook geen voordeel van de twijfel, 100% zekerheid.