- 28 jul 2011, 13:47
weerzoetermeer schrijft:
Het feit dat mijn mening jou niet zint, en je toevallig Mod bent geeft je niet het recht me dan maar te adviseren op te hoepelen. ik vindt dat beneden alle peil.
En er werdt niet enkel bij 300 handelend nu opgetreden maar ook bij 1 graad!
Ik ben gewoon zeer kritisch over deze gang van zaken.
Dat ik kritisch ben zegt niet dat ik dan maar weg moet gaan. Ik neem aan dat ik spreek recht heb, Dat wil niet zeggen dat ik verder niet ook de voordelen van HWA zie en dan maar gelijk mijn biezen pak.
HWA maakt een groei door naar betrouwbaarder, en juister beeld dus een website die als volwaardig gezien wordt. Dat is prima. Sta ik ook achter.
maar nogmaals en dan kan je gaan zuchten of niet.
Ik vindt dat er niet gecommuniceerd is, de mods verschillend handelen en de actie niet goed overwogen zijn.
De snelle ban cultuur bij een foutje wordt dan als een zwaard van Damocles boven je hoofd gehangen. En dat gevoel zit mij niet lekker. Ik vindt het prima als iemand mij tipt of advies geeft over zichtbare fouten. Maar een directe ban cq zichtbare uitsluiting zit ik dan niet op te wachten.
Als de zichtbare fouten, fouten zijn in de orde van bijvoorbeeld 300 mm. neerslag of een windstoot van 500 km/hr halen we die gewoon weg middels een tijdelijke uitsluiting van 48 uur en krijg je daar een mail over. As je daar niet op zit te wachten kan ik je maar één advies geven.... Meld je af bij HWA....Ik hoop dat de beheerder(S) wijs zullen zijn met hun uiteidnelijke aanpassingen om meer kwaliteit op HWA te bieden, maar mods die hele dagen op zoek gaan naar foutjes lijkt me niet de juiste.
-zucht-
Gr.
Thierry
Het feit dat mijn mening jou niet zint, en je toevallig Mod bent geeft je niet het recht me dan maar te adviseren op te hoepelen. ik vindt dat beneden alle peil.
En er werdt niet enkel bij 300 handelend nu opgetreden maar ook bij 1 graad!
Ik ben gewoon zeer kritisch over deze gang van zaken.
Dat ik kritisch ben zegt niet dat ik dan maar weg moet gaan. Ik neem aan dat ik spreek recht heb, Dat wil niet zeggen dat ik verder niet ook de voordelen van HWA zie en dan maar gelijk mijn biezen pak.
HWA maakt een groei door naar betrouwbaarder, en juister beeld dus een website die als volwaardig gezien wordt. Dat is prima. Sta ik ook achter.
maar nogmaals en dan kan je gaan zuchten of niet.
Ik vindt dat er niet gecommuniceerd is, de mods verschillend handelen en de actie niet goed overwogen zijn.