Algemeen forum voor discussie over de website
Door fotogw
WSWijk schrijft:
Helaas, nog niet echt wakker geworden bij Hydro... :(

zelfs niet iemand die het bordje "tijdelijk offline" op kan hangen...

@Luc, is het niet mogelijk dat er via de HWA server gehost wordt? Dan kan er sneller ingegrepen worden!
Al was het maar door net zoals nu bij de lokale voorspelling "gegevens tijdelijk niet beschikbaar" weer te geven.

Wachten tot opening van het kantoor.... Goeie smorges juffrouw Jannie...;-)

Hopen dat het snel verholpen is!

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
fotogw schrijft:
WSWijk schrijft:

@Luc, is het niet mogelijk dat er via de HWA server gehost wordt? Dan kan er sneller ingegrepen worden!
Al was het maar door net zoals nu bij de lokale voorspelling "gegevens tijdelijk niet beschikbaar" weer te geven.

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Zelfs als het op de HWA server zou staan, dan nog moet het beeld aangeleverd worden door Hydrologic. Ik denk niet dat dit zou helpen, de server is immers bereikbaar, maar er wordt geen verse data aangeleverd.

Ik hoop dat het morgenvroeg snel is opgelost, voor nu is het helaas even niet anders.

Gr,
Luc
Door fotogw
Luc schrijft:
fotogw schrijft:
WSWijk schrijft:

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Zelfs als het op de HWA server zou staan, dan nog moet het beeld aangeleverd worden door Hydrologic. Ik denk niet dat dit zou helpen, de server is immers bereikbaar, maar er wordt geen verse data aangeleverd.

Ik hoop dat het morgenvroeg snel is opgelost, voor nu is het helaas even niet anders.

Gr,
Luc

Dag Luc,

Ja, als het radarbeeld dan niet aangeleverd wordt helpt dat nog niet, maar dan kan er in de informatievoorziening aan de gebruikers eerder ingegrepen worden. Vandaar deze opmerking.

Gerhard
HIJ DOET ET WEER!

Vanmorgen zo rond 8 uur tijdens de controle van het weerstation en de computer, viel het me op dat de nieuwe buienradar en ook de neerslagwerwachting weer werkte.

Erg jammer, dat we daar 3 dagen op hebben moeten wachten, maar ben nu toch wel content.

Met groeten

Pim
Weerstation Roden
Door Overijse
Pim schrijft:
HIJ DOET ET WEER!

Vanmorgen zo rond 8 uur tijdens de controle van het weerstation en de computer, viel het me op dat de nieuwe buienradar en ook de neerslagwerwachting weer werkte.

Erg jammer, dat we daar 3 dagen op hebben moeten wachten, maar ben nu toch wel content.

Met groeten

Pim
Weerstation Roden

Panne is gebeurd vrijdagavond na de werkuren, daarna weekend. Begrijpelijk dat we hebben moeten wachten tot net na het weekend.

Denk niet dat Hydrologic en Witteveen en Bos een weekenddienst hebben. Wet van Murphy meestal gebeurt alles op momenten dat je het niet verwacht.

Grtz
Kris
Door wvdkuil
Het lijkt erop dat de verwachting nu wel aangevuld wordt en niet zo maar een verschuiving van de laatste meting is.
De wolken komen vanuit het zuiden en blijven ook tijdens de verwachting het hele "radar" gebied vullen.
Dat is volgens mij nieuw?

Wim
Afbeelding
Dit is niet de eerste keer dat ik dit zie.
De voorspelling wordt gewoon afgepakt.
Het lijkt of het daarna droog is.
Maar dat is niet zo, zie de voorspelling van de buienradar eronder en ook de animatie.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 41