Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Hi Thierry,

Alle berichten op het forum geven antwoord op jouw vraag. Dit lijkt mij vragen naar de bekende weg.

Om nog duidelijker te zijn is de mogelijkheid aanwezig dat er mensen zijn die zich gekwetst gaan voelen en dat is zeker niet mijn doel.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wthus
Hoi Luc,

Ik wou trouwens nog even vragen wat voor een gegevens ze allemaal krijgen van ons (van diegene die wel ja invullen). Zijn dit alleen de data zoals die op HWA worden getoond, of krijgt MC de gehele lijst met data die elk station naar HWA toezend?

Groet, Wilber

PS, wat betreft Wsp, Meteonoord, etc... Het is inmiddels wel duidelijk wat jullie wel en wat jullie niet willen. Waarom dan elke keer met tegen argumenten heen en weer te blijven strooien? Geef andere (van de ruim 160 stations) ook eens de kans om fatsoenlijk te kunnen reageren zonder dat ze afgeschrikt worden een "afbrander" te krijgen op het forum.
Door Meteonoord
wthus schrijft:
Hoi Luc,

Ik wou trouwens nog even vragen wat voor een gegevens ze allemaal krijgen van ons (van diegene die wel ja invullen). Zijn dit alleen de data zoals die op HWA worden getoond, of krijgt MC de gehele lijst met data die elk station naar HWA toezend?

Groet, Wilber

PS, wat betreft Wsp, Meteonoord, etc... Het is inmiddels wel duidelijk wat jullie wel en wat jullie niet willen. Waarom dan elke keer met tegen argumenten heen en weer te blijven strooien? Geef andere (van de ruim 160 stations) ook eens de kans om fatsoenlijk te kunnen reageren zonder dat ze afgeschrikt worden een "afbrander" te krijgen op het forum.

Hi Wilber,

Ik ben blij in een vrij land te leven en te mogen opkomen voor in mijn ogen verkeerde zaken. Dat jij schijnbaar die drive niet hebt is aan jou en ik respecteer dat.

Als een andere mening een " afbrander " zou zijn had je misschien gelijk.
Nee dan jou ps verhaal dat is geen afbrander ! Dat is gelijk ook de reden dat ik mij juist inhoud met mijn uitlatingen om niemand te krenken.

Ik hoop in toekomst verschoond te blijven van dit soort onder de gordel stoten van jou !

Bert J. van Bergen
Door wsp
wthus schrijft:
Hoi Luc,

Kleine reactie omtrend jouw schrijven,

Ik hou niemand tegen om iets te schrijven, ze kunnen toch schrijven, ook tegen mij.
Ik krijg zoveel afbranders, dat maakt mij net scherper, wat let dan die andere 160 gebruikers of verschuilen ze zich net juist achter de namen die jij op schrijft en moeten bepaalde stations de kastanjes uit het vuur halen.

Je weet de kracht toch van herhaling, als ik de eerste keer niks had geschreven dachten we allemaal het zelfde.

En nogmaals wat let het om te schrijven, als jij gelijk hebt geef ik dit ook toe in mijn reactie's.

Dus die andere 160 station's geef commentaar en schrijf het op, het is een forum en daar is een forum voor, forum's met geen reactie's bloed dood, hier is tenminste leven.

prettige Sint.
Door pb2rdf
wsp schrijft:
pb2rdf schrijft:
@all,

En voor degene die reisproblemen hebben naar de open dag van MC, bestaat misschien de mogelijkheid om met een paar collega data leveranciers ;-) te clusteren in een blik op 4 wielen. Weet zeker dat het dan niet stil zal zijn onderweg ;-)

Peter dit was ook als grap bedoelt en om aan te geven dat er ook weeramateurs zijn die of te jong zijn of misschien moeilijk uit de voeten komen of zo, maar er wordt gehapt en dat vindt ik wel grappig.

Wat betreft auto is zeker een goed idee, maar wie wil er nu nog bij mij in de auto of wie wil mij in de auto hebben :laugh:

Marcel .....
Wie hapt er nu op wiens tekst ?? B) :laugh: :woohoo: :evil:
En al die weeramateurs in 1 auto, krijg je alleen maar donder, bliksem, hagel, sneeuw, regen, storm en overstromingen van.
En dan hebben we het nog niet over de lawines en modderstromen gehad.

grtn, Peter.

PS. svp niet op reageren, is niet serieus bedoeld ..... :P
Door mavlo77
osjohn schrijft:
Hallo Thierry
De fout ligt bij Luc, hij heeft vooruitlopent dit bovenstaand bekent gemaakt voordat er iets rond was. Als goed ondernemer moet je deze discussies voorkomen en als alles rond is dan pas doorgeven wat er gebeuren gaat.

Tja tja. HWA is geen zakelijke onderneming he! Anders was ik nooit een van de eerste participanten.

Luc is de baas van dit forum die beslist wat er gebeuren gaat en de ( onbetaalde ) leden zijn er vrijwillig. Is het geweldigge opzet zo,n weersite opzetten waar je ook nog je hobby in heb maar dan zal je toch ook je verandwoording moeten nemen en deze discussies moeten stoppen.

Tja maar zonder vrijwilligers geen HWA he? Dus dit vind ik wel kort door de bocht. Ik vind het juist heel goed van Luc dat hij de discussie toelaat! Wij zijn Luc dankbaar, en ik denk dat Luc ons dankbaar is! Allen de discussie moet wel respectvol blijven.

Overigens kleine toevoeging. Ik vind het wel opvallend dat de mensen met een kritische blik reageren op de feiten, en dat de voorstanders steeds weer uit een soort naam van Luc spreekt... :unsure:
Door wthus
Prima, dan houdt ik mij vanaf nu buiten de discussie gezien ik nu blijkbaar als schuldige wordt gezien. Ohja, ik loop Luc overigens niet achterna! Ben een zelfstandig persoon.

En dit slaat al helemaal nergens op: "
Ik hoop in toekomst verschoond te blijven van dit soort onder de gordel stoten van jou"
Door wsp
wthus schrijft:
Prima, dan houdt ik mij vanaf nu buiten de discussie gezien ik nu blijkbaar als schuldige wordt gezien. Ohja, ik loop Luc overigens niet achterna! Ben een zelfstandig persoon.

En dit slaat al helemaal nergens op: "
Ik hoop in toekomst verschoond te blijven van dit soort onder de gordel stoten van jou"

Hallo wthus,

Niet doen, blijf gewoon jouw eigen mening houden en trek je niet terug, dit is een forum waar je mag ventileren en gelukkig laat Luc het ook toe, denkelijk om tot een doel te komen.
Als opeens gesloten wordt of niemand schrijft meer iets dan is het effect weg.

Ik wordt ook vaak persoonlijk aangevallen, op dat moment niet leuk, maar wel stof om over na te denken.

Dus wthus blijft niet op de achtergrond, niet doen en als een iemand Luc gelijk geeft wil dit nog niet zeggen dat je erachter aan loopt, althans dat zie ik toch anders, jullie hebben de zelfde mening.

De kracht van een goed forum vindt ik dat er harde topic's zijn, als ze nodig zijn en hou er niet van als ze opeens op slot gaan.

Ik waardeer iedereen, of wel of niet doorgeven en probeer mij ook te motiveren waarom ik zo denk, blijf dat ook doen wthus.

Bij deze slijm ik niet, hou ik niet van, maar ga niet je mond houden hierzo, samen kunnen we tot iets komen Met Luc en sommige uitspraken kunnen veel harder over komen met schrijven dan aan de telefoon of persoonlijk, ik tik vaak dingen met goede zin en ook lachend, maar die gene die het leest zit dit niet en denkt wat een botte lul, terwijl een gesprek persoonlijk veel anders verloopt.

Dus doe mij een persoonlijke gunst en hou niet je mond en aandere ook niet aub
Door sparkle
Toch jammer dat er niet normaal gediscussieerd kan worden zonder dat men elkaar op de tenen trapt. Mischien is wel een reden dat andere zich stil houden hier. Heel jammer hoor.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 45