wthus schrijft:
Prima, dan houdt ik mij vanaf nu buiten de discussie gezien ik nu blijkbaar als schuldige wordt gezien. Ohja, ik loop Luc overigens niet achterna! Ben een zelfstandig persoon.
En dit slaat al helemaal nergens op: "
Ik hoop in toekomst verschoond te blijven van dit soort onder de gordel stoten van jou"
Hallo wthus,
Niet doen, blijf gewoon jouw eigen mening houden en trek je niet terug, dit is een forum waar je mag ventileren en gelukkig laat Luc het ook toe, denkelijk om tot een doel te komen.
Als opeens gesloten wordt of niemand schrijft meer iets dan is het effect weg.
Ik wordt ook vaak persoonlijk aangevallen, op dat moment niet leuk, maar wel stof om over na te denken.
Dus wthus blijft niet op de achtergrond, niet doen en als een iemand Luc gelijk geeft wil dit nog niet zeggen dat je erachter aan loopt, althans dat zie ik toch anders, jullie hebben de zelfde mening.
De kracht van een goed forum vindt ik dat er harde topic's zijn, als ze nodig zijn en hou er niet van als ze opeens op slot gaan.
Ik waardeer iedereen, of wel of niet doorgeven en probeer mij ook te motiveren waarom ik zo denk, blijf dat ook doen wthus.
Bij deze slijm ik niet, hou ik niet van, maar ga niet je mond houden hierzo, samen kunnen we tot iets komen Met Luc en sommige uitspraken kunnen veel harder over komen met schrijven dan aan de telefoon of persoonlijk, ik tik vaak dingen met goede zin en ook lachend, maar die gene die het leest zit dit niet en denkt wat een botte lul, terwijl een gesprek persoonlijk veel anders verloopt.
Dus doe mij een persoonlijke gunst en hou niet je mond en aandere ook niet aub