Algemeen forum voor discussie over de website
Ik begrijp dat je mijn grafiek niet 100% vertrouwd, maar op het HWA met jouw grafiek was het ook zo.
De buienradar animaties van HL en BR gingen wel gewoon door.
Enige uitleg over mijn HL grafiek:
De kleur licht bruin is quality 0, donkerder bruin is quality 10 maar toch al in het verleden. Het donkerste bruin is quality 10 van nu en in de toekomst. In de balk – bij quality 10 maar toch al in het verleden. + bij quality 10 maar nu of in de toekomst.
Staat er geen paaltje dan is de waarde echt een enkele 0 (er stond dus geen 0.000). Er was ook verder niets vreemd aan de feed, behalve dat hij wel waardes had moeten geven in de toekomst ipv 0.
Maar ik zal in het vervolg ook de feed erbij doen.
Door wsEpe
JPC schrijft:
Er was ook verder niets vreemd aan de feed, behalve dat hij wel waardes had moeten geven in de toekomst ipv 0.

Ter info. JPC je bent niet de enige. Dit was mij gisteren ook bij mij opgevallen. De buienradar feed en de radarbeelden geven gewoon neerslag aan en de feed van hydronet kapt deze in de toekomst af.
Op dat moment heb ik de xml feed erbij gepakt. Daarin waren alle neerslagwaarden groter dan 0 (dus neerslag), behalve de laatste waarden. Gisteren toevallig de laatste 14. Deze waren 0.
En dit is ook niet de eerste keer dat het mij opvalt..
Als het mij de komende dagen weer opvalt, komt er ook van deze kant een screendump..
Eens zien of we dit kunnen tackelen..
JPC schrijft:
Ik begrijp dat je mijn grafiek niet 100% vertrouwd, maar op het HWA met jouw grafiek was het ook zo.
Ik vertrouw jouw grafiek wel hoor. Maar als ik een kopie van het plaatje en de feed heb, kan ik het ook even bij Hydrologic neerleggen. Dan kunnen zij eventueel ook kijken wat er aan de hand is (geweest).

Gr,
Luc
Luc schrijft:
Afgelopen week hebben we een eerste evaluatie gehad met Hydrologic/Witteveen+Bos. De uitkomsten heeft Hydrologic/Witteveen+Bos samengevat. Deze staat onderaan dit bericht.

In de bijlage vind je ook een pdf met daarin antwoorden op veel gestelde die ik heb verzameld. Enkele vragen/antwoorden gaan over de kwaliteitsrapporten van de data door de dataprofeet software. Deze vragen komen voort uit testen. De rapporten hebben jullie nog niet ingezien. Ik verwacht eind deze week de kwaliteitsrapport beschikbaar te kunnen stellen via de beheermodule.

Mvgr,
Luc

Het gaat iets langer duren ?
Of kijk ik niet goed waar dat kwaliteitsrapport staat?
Door jango
Hoewel de verwachting, weerbericht en radar anders aangeven.

Zal het volgens de neerslag verwachting stoppen met regenen.

Heb bij verschillende plaatsen in diverse provincie`s gekeken en na 15.00 word het overal droog.

Ook om 12.20 was de hele neerslag verwachting nog leeg met de text geen neerslag verwacht terwijl om 12.55 de hele verwachting gevuld was met enige neerslag en het toen ook al regende.

Dit kan toch veel beter en nauwkeuriger worden aangeleverd.

Hopend op snelle verbetering.

Grtz Jan
Bijlagen
neerslag-6ffc91050bedd9db034a7cc91aa352cb.png
neerslag-6ffc91050bedd9db034a7cc91aa352cb.png (7.08 KiB) 2380 keer bekeken
JPC schrijft:
Luc schrijft:
Afgelopen week hebben we een eerste evaluatie gehad met Hydrologic/Witteveen+Bos. De uitkomsten heeft Hydrologic/Witteveen+Bos samengevat. Deze staat onderaan dit bericht.

In de bijlage vind je ook een pdf met daarin antwoorden op veel gestelde die ik heb verzameld. Enkele vragen/antwoorden gaan over de kwaliteitsrapporten van de data door de dataprofeet software. Deze vragen komen voort uit testen. De rapporten hebben jullie nog niet ingezien. Ik verwacht eind deze week de kwaliteitsrapport beschikbaar te kunnen stellen via de beheermodule.

Mvgr,
Luc

Het gaat iets langer duren ?
Of kijk ik niet goed waar dat kwaliteitsrapport staat?
Ik heb de kwaliteitsrapporten van november op de server staan. Die zijn echter nog niet beschikbaar via de beheermodule. Ik heb nog een paar vragen/opmerkingen over de rapporten naar Witteveen+Bos gestuurd. Naar aanleiding daarvan komen nog een paar kleine aanpassingen in het rapport. Deze aanpassingen zijn verwerkt in de rapporten die voor december worden gegenereerd. Deze komen in de eerste week van januari beschikbaar. Daarom wil ik de rapporten over december beschikbaar stellen zodra ze er zijn. Zo voorkom ik dezelfde vragen van jullie over de rapporten van november. Tenzij jullie écht niet meer kunnen wachten...

Gr,
Luc
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 41