Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
Ze liggen er weer uit.

Als het enigszins moeilijk dus aantrekkelijk weer word is het voor deze club niet mogelijk om data aan te leveren.

Nu zullen menige wel denken dat is weer harde kritiek.

Ik vind dus dat dit moet kunnen.
Beloven ons te voorzien van aantrekkelijke hulpjes dan is het toch ook niet anders dan dat wij mogen verlangen dat deze hulpjes altijd werken.

En wat ik me daarbij ook afvraag is of de mensen van Hydrologic/Witteveen+Bos ook mee lezen op dit forum.
Ik heb de indruk van niet.

Hoop op snelle verbetering.

Grtz, Jan
Door poortinga
Beste weeramateurs,

Onze oprechte excuses dat de datastroom van het internationaal radarcomposiet er uit ligt. We geven dit probleem de hoogste prioriteit en proberen het zo snel mogelijk te verhelpen.

We vinden het echt heel vervelend. Zodra het probleem is verholpen, zal ik een bericht plaatsen op het forum.

Groeten,
Irene Poortinga
HydroLogic
Door Snarf2000
jango schrijft:
Ze liggen er weer uit.

En wat ik me daarbij ook afvraag is of de mensen van Hydrologic/Witteveen+Bos ook mee lezen op dit forum.
Ik heb de indruk van niet.

Hoop op snelle verbetering.

Grtz, Jan

Blijkbaar lezen ze wel mee Jan.
Het bewijs staat hierboven.

Welkom bij onze club Irene !

Grt Frans
wsEpe schrijft:
Luc,

Wanneer mogen we weer een kwaliteitsrapport verwachten? De vorige is nu 5 weken geleden en ben benieuwd wat januari gedaan heeft. Of heeft de sneeuw ook hier parten gespeeld?
Goed punt. Ik moet het ophalen en klaarzetten nog automatiseren, vandaar dat deze er nog niet staan.

De rapporten kan ik gedurende 7 dagen na genereren ophalen bij Hydrologic. Daarna worden deze weer weggehaald. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Hydologic om deze rapporten opnieuw klaar te zetten.

[edit] Maandag worden de rapporten opnieuw gegenereerd en dan zal ik ze beschikbaar stellen. [/edit]

Begin maart wil ik dat geautomatiseerd hebben.

Gr,
Luc
De rapporten van januari zijn beschikbaar in de beheermodule. Ik heb het ophalen van de rapporten geautomatiseerd. In de nieuwe maand komen de rapporten nu binnen enkele dagen automatisch beschikbaar.

Overigens is het goed te vermelden dat we voor het probleem met de decimalen (zie topic http://www.hetweeractueel.nl/forum/alge ... e-27#52195) nog geen oplossing hebben geïmplementeerd. We hebben wel enkele mogelijke oplossingen besproken, maar het doorvoeren van een oplossing voor dit probleem staat nog op de planning.

Gr,
Luc
Door wvdkuil
Goedenavond,
Ik heb de dertig pagina's van dit forum door gekeken maar ik zie iets over het hoofd.
Mijn "kwaliteitsrapporten" geven aan dat het in Wilsele nooit regent (wel bij 10 omliggende stations).
Dus het is al twee maanden droog terwijl het in de omgeving wel regent.
Hebben anderen dat ook en/of is er al een andere posting over geweest?
Al vast bedankt,
Wim van der Kuil
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 41