Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Bij mij is het in ieder geval geen kwestie van niet willen, maar ik zie het nut gewoon niet in van een landelijke verwachting. Ik zou het niet eens kunnen!
Zou ik dat wel pretenderen, dan zou ik gebruik moeten maken van data die ik door allerlei instanties al krijg aangeleverd, dus waarom het wiel dan 2 keer uitvinden?
Je gaat dan gewoon andermans woorden met een eigen sausje overgieten, en dat lijkt mij weinig zinvol.

Als je het dan nog beter zou willen doen, zou je uit elke provincie een vrijwilliger moeten aanstellen, die dan per betreffende provincie een verwachting maakt.
Hoe ga je die verwachtingen op de site presenteren? Waar?
Door osjohn
Eckie76 schrijft:
Bij mij is het in ieder geval geen kwestie van niet willen, maar ik zie het nut gewoon niet in van een landelijke verwachting. Ik zou het niet eens kunnen!
Zou ik dat wel pretenderen, dan zou ik gebruik moeten maken van data die ik door allerlei instanties al krijg aangeleverd, dus waarom het wiel dan 2 keer uitvinden?
Je gaat dan gewoon andermans woorden met een eigen sausje overgieten, en dat lijkt mij weinig zinvol.

Als je het dan nog beter zou willen doen, zou je uit elke provincie een vrijwilliger moeten aanstellen, die dan per betreffende provincie een verwachting maakt.
Hoe ga je die verwachtingen op de site presenteren? Waar?

Ik ben het helemaal eens met jou Olaf, wat mij wel verbaast is dat er vele mensen vragen hoe ze een weerpraatje op hun webpagina moeten krijgen.

Daarom is de animo voor het weerpraatje op HWA toch totaal weg !!!

Ik zou dit gewoon afsluiten.

John
Door Eckie76
Klopt wat je daar zegt.
Soms lijkt het alsof men hier alleen maar komt om iets te "halen".
Dat klinkt misschien kort door de bocht, maar die indruk krijg ik wel.
Door SpeedyGJ
Ik moet eerlijk zijn dat ik het weerbericht amper tot niet lees, daarom lijkt het me beter om te kijken wie het wel leest en wie niet, straks kijkt maar 98% van de deelnemers het weerbericht, waarom dan nog zoveel moeite in steken ;) het zijn maar 4/5 deelnemers die het bericht lezen.
Door wslangerak
SpeedyGJ schrijft:
.. straks kijkt maar 98% van de deelnemers het weerbericht, waarom dan nog zoveel moeite in steken ;) het zijn maar 4/5 deelnemers die het bericht lezen ...

Bedoel je nu echt wat je schrijft?
Door petergroeneveld
wslangerak schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
.. straks kijkt maar 98% van de deelnemers het weerbericht, waarom dan nog zoveel moeite in steken ;) het zijn maar 4/5 deelnemers die het bericht lezen ...

Bedoel je nu echt wat je schrijft?

Hij bedoeld het goed maar schrijft het verkeerd. :lol:
Heb ook af en toe moeite met het ontcijferen van die kryptische omschrijvingen van Speedy. :laugh: