- 13 sep 2009, 20:42
Eckie76 schrijft:
Hi Olaf,
Tot op het moment dat dit berichtje van jou verscheen had ik geen mening over het plaatsen van een shoutbox.
In dat bericht staan een paar opmerkingen die mij de wenkbrauwen deden fronsen.
1. Het feit dat jij het argument " slechte reclame " geen goed argument vindt, is jouw mening, maar zo makkelijk kun je dat naar mijn mening niet stellen.
2. De reden waarom ik nu tegen de shoutbox ben is jouw opmerking en ik citeer :
mensen elkaars meetwaarden openlijk gaan afbranden. Einde citaat.
Dit Olaf, kan naar mijn bescheiden mening, nooit de bedoeling van deze site zijn en bovendien tegen de, naar mijn weten, door jou opgestelde dan wel gekopieerde forum regels is.
Afbranden heeft in deze context voor mij een negatieve inslag en daar zal ik niet aan mee werken.
Nu kan ik mij ook de weigering van Luc voorstellen om z'n shoutbox te plaatsen.
Ik respecteer je mening maar heb zelf een andere mening.
Groet,
Bert
Hoe staat het inmiddels met het voorstel voor een herintreding van een communicatiemiddel in de vorm van een shoutbox op de voorpagina?
Ik hoop echt dat er wat gaat gebeuren en dat er een paar vernieuwingen gaan plaatsvinden die iets toevoegen aan de site, want ik vind de boel nogal vastgeroest de laatste tijd. Ik zeg dat nu maar gewoon recht voor de raap, zonder erom heen te draaien.
Ik ben benieuwd wat de reacties zullen worden, maar van mijn standpunt wijk ik bij voorbaat niet af. Ik ben pro- shoutbox, of iets dergelijks waardoor er wat meer leven in de brouwerij komt. De angst voor slechte reclame vind ik geen goed tegenargument, want daarmee calculeer je al bij voorbaat in dat er weer escalaties gaan plaatsvinden wanneer mensen elkaars meetwaarden openlijk gaan afbranden.
Graag wil ik meedenken om iets toe te voegen aan de site, maar op dit moment beleef ik het geheel als passief, en dat vind ik erg jammer.
Voor mij is het in ieder geval niet voldoende op deze manier.
Hi Olaf,
Tot op het moment dat dit berichtje van jou verscheen had ik geen mening over het plaatsen van een shoutbox.
In dat bericht staan een paar opmerkingen die mij de wenkbrauwen deden fronsen.
1. Het feit dat jij het argument " slechte reclame " geen goed argument vindt, is jouw mening, maar zo makkelijk kun je dat naar mijn mening niet stellen.
2. De reden waarom ik nu tegen de shoutbox ben is jouw opmerking en ik citeer :
mensen elkaars meetwaarden openlijk gaan afbranden. Einde citaat.
Dit Olaf, kan naar mijn bescheiden mening, nooit de bedoeling van deze site zijn en bovendien tegen de, naar mijn weten, door jou opgestelde dan wel gekopieerde forum regels is.
Afbranden heeft in deze context voor mij een negatieve inslag en daar zal ik niet aan mee werken.
Nu kan ik mij ook de weigering van Luc voorstellen om z'n shoutbox te plaatsen.
Ik respecteer je mening maar heb zelf een andere mening.
Groet,
Bert