Algemeen forum voor discussie over de website
Door baroman
Mijn dank ook aan Luc en heren en dame van het KNMI.
Het was bijzonder leerzaam, ach het was gewoon een schiterende dag, moeten we eens vaker doen geweldig.

PS krijgt LUC nu de oude weercomputer van het KNMI??? daar kan hij veel gegevens op of in kwijt hi hi.

Groeten Ronnie..:P
Door jango
Hier had ik ook graag bij geweest had mij dus ook aangemeld.

Maar als ondernemer heb je ooit van die dagen dat de planning moet worden aangepast en er dus iets moet vervallen.

Doe er alles aan om een volgende keer wel aanwezig te kunnen zijn.

groet Jan
Door forsurh
SpeedyGJ schrijft:
Wel aantal punten voor de volgende keer:
Misschien handig om naamplaatjes + weerstation naam te spelden of t-shirts van het ws naam :D

Helemaal mee eens. De vorige keer bij Meteo-Consult hadden we wel zoiets. Dat geeft toch wat meer herkenning.

En inderdaad jammer dat we de weerkamer niet gezien hebben. Was een dag met veel "droge" stof. Desondanks wel interressant!

En heet op dat meetveld zeg..... B)

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
wslangerak schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Misschien handig om naamplaatjes + weerstation naam te spelden of t-shirts van het ws naam :D

Of nu nog even een cirkeltje rond je hoofd zetten op bovenstaande foto B)
Leuke foto Rik, bedankt!

Goedenavond Allemaal,

Ik zal de spits dan maar afbijten, Maar......

Ik hoef geen Cirkeltje om mijn hoofd, want ik ben de enigste persoon die een hoofddeksel op heeft hier op de Foto.

Luc en het K.N.M.I en alle Collega Weer Amateurs, Bedankt voor het mogelijk maken van deze Fantastische dag.

Mvg Martijn,

Weerstation Klazienaveen
Door reitsma1960
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:

Ik zal de spits dan maar afbijten, Maar......

Ik hoef geen Cirkeltje om mijn hoofd, want ik ben de enigste persoon die een hoofddeksel op heeft hier op de Foto.

Luc en het K.N.M.I en alle Collega Weer Amateurs, Bedankt voor het mogelijk maken van deze Fantastische dag.

Mvg Martijn,

Weerstation Klazienaveen[/quote]

Hallo allemaal,

Dan ga ik hier achteraan. Ik was degene met de oranje poot.......
Zeer vermoeiend dagje, maar zeker de moeite waard.
Inderdaad jammer dat we de weerkamer niet hebben gezien, maar dat was vast nog verder "krukken".

Luc en de mensen van het KNMI, prima georganiseerd. Bedankt.

Oebel Reitsma

Weerstation Marsdijk Assen
Door petergroeneveld
Beste mensen,

Het was inderdaad een leuke, leerzame en goed verzorgde dag van het KNMI, veel theorie dat wel, maar dat hoort erbij. Zelf ben ik meer voor praktische zaken zoals de rondleiding over het meetterrein dat vond ik meer in mijn straatje passen. Maar ja het was ook de eerste keer dat ze voor ons zoiets organiseerden dus prima gedaan toch. In ieder geval hebben wij zeer goed weer voor hun mee gebracht.

Vele foto's en filmpjes gemaakt vooral van de meetapperatuur maar wilde jullie toch deze, tenminste voor mij bijzondere foto laten zien die genomen was bij het KNMI in de straat toen we weer op weg waren naar huis. Zomaar een zwaan die aan het broeden is langs de weg in de berm en helemaal niet schuw of wat dan ook gelukkig gaat de natuur gewoon door waar dan ook.

Tot de volgende keer maar weer.

Foto van broedende zwaan.

Helaas via deze link, krijg de foto vooralsnog niet geplaatst.
Door Meteo Delfzijl
Organisatie, beste mensen,

Alles goed geregeld. Toppie. Een fijne dag ondanks dat ik eerder weg moest vanwege andere verplichtingen elders.

MVG

Geert Molema - Meteo Delfzijl
Door Roelof
Ook van mijn kant was het een mooie en zeker ook een leerzame dag.En mooi om en aantal mensen die je regelmatig op dit forum tegen komt ook eens in het wild te kunnen ontmoeten.

Roelof meteo-sleen
Door MarTan
Hallo iedereen,

Een schitterende dag dag gehad. Leuk om te zien wat er allemaal met de gegevens gebeurt. Veel kunnen leren weer wat er allemaal bij komt kijken om tot een voorspelling te kunnen komen. Gelukkig was het binnen niet zo warm als buiten. B) Het half uurtje buiten lopen was dan ook precies genoeg. Ook weer een aantal bekende gezichten gezien. Het zou inderdaad ook handig zijn wat SpeedyGJ zegt over de naamplaatjes voor een volgende keer. Voor de rest was het een goed georganiseerde dag.
Op naar de volgende bijeenkomst?

Martijn
Door WSWijk
Ook ik heb het gisteren prima naar m'n zin gehad.

Leuke presentaties. Leuk ook dat een weerstation (in dit geval Maarssen) gebruikt werd voor het verklaren van meetresultaten...

Ook het meetveld en het oplaten van de weerballon was mooi om te zien.

Dus al met al een zeer geslaagde bijeenkomst.
Dick, (maar natuurlijk ook de andere medewerkers van het KNMI) bedankt voor de goede zorgen...

Groetjes

Theo
Weerstation-wijk.nl

ps: wanneer is er weer een Meteo Consult bijeenkomst? Heb de smaak te pakken :laugh: