Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerstationheist
de 4 daags vooruitzichten voor mijn weerstation in samenwerking met HWA. zo vanzelfsprekend als 'smorgens opstaan en controleren of alles werkt zoals het hoort.
iets is vanzelfsprekend tot het ontbreekt. en dan wachten tot de problemen opgelost zijn. een beetje onmacht van mijn kant. bestaat er een mogelijk om te helpen - nee enkele wachten. en meestal word wachten beloond.
dankuwel Luc vanuit Belgie
Door Mr Vortex
Hoi Luc,

Wat een ellende allemaal.
Ik wil je bedanken voor je inzet om alles weer online te krijgen. 30 uur non stop! Over een marathon gesproken ...
Zal net je zien. Is het weer extreem en dan ligt de site er uit!

Mooi dat alles werkt!

Groeten,
Gijs
weerstation Capelle aan den IJssel (Oostgaarde)
Door Roelof
Hoi Luc en andere helpers,

Bedankt voor de inzet en ook zeker voor de partners van deze mensen,zonder hun steun is een dergelijke hobby onmogelijk.
Ik sluit me verder aan bij alle positieve bewoordingen die al gegeven zijn.

Roelof
Door Regards
[Off Topic]

Ws Brielle schrijft:
. . . Echter de overdaad aan advertenties op de site heb ik niet gemist.

Als je wilt dat de advertenties weg gaan wat let je dan om bij Luc elke maand een €100,- te storten voor de kosten die hij maakt om deze site in de lucht te houden?

Als je hier een discussie over wilt maak dan ff een andere Topic aan, dit is hier niet de goeie Topic voor daar het ergens anders over gaat . . .

Gr Rik

[/Off Topic]
Door meteo ten boer
Idd Rik soms he grrrr. Maar bij deze sluit ik me aan bij alle andere positieve reactie's en de man achter deze site uren werk hij heeft er voor over dus zeg ik petje af.

Mvg Meteo Ten Boer
Door Ws Brielle
Inderdaad offtopic.

Ik weet niet in hoeverre je inzichten hebt in de financieen van de beheerder van de site, heb je dat wel en is het inderdaad zo duur heb ik niets gezegd.

Persoonlijk denk ik dat de hosting niet zo,n godsvermogen kost.
Mocht de site nog gehost worden bij hosting2go.nl is het waarschijnlijk inderdaad geen dure aangelegenheid, wederom, is het niet zo heb ik niets gezegd.

Ook gezien het feit dat Meteo Consult en het KNMI de beheerder uit de kosten helpen.
De advertenties die op de site in de meest creatieve vormen voorkomen, lijken me dus niet zo noodzakelijk. En zeker niet op de "persoonlijke" pagina van je eigen weerstation.

Ik weet zelf prima wanneer ik wel of geen nieuw topic aan moet maken en op dit moment voel ik daar niets voor. Mocht blijken uit reacties op dit bericht dat het wel speelt zal ik dat heroverwegen.

Met vriendelijke groet en hopende niet emotie verwekkend te zijn,
Door Overijse
Inderdaad offtopic.

Ik weet niet in hoeverre je inzichten hebt in de financieen van de beheerder van de site, heb je dat wel en is het inderdaad zo duur heb ik niets gezegd.

Persoonlijk denk ik dat de hosting niet zo,n godsvermogen kost.
Mocht de site nog gehost worden bij hosting2go.nl is het waarschijnlijk inderdaad geen dure aangelegenheid, wederom, is het niet zo heb ik niets gezegd.

Ook gezien het feit dat Meteo Consult en het KNMI de beheerder uit de kosten helpen.
De advertenties die op de site in de meest creatieve vormen voorkomen, lijken me dus niet zo noodzakelijk. En zeker niet op de "persoonlijke" pagina van je eigen weerstation.

Ik weet zelf prima wanneer ik wel of geen nieuw topic aan moet maken en op dit moment voel ik daar niets voor. Mocht blijken uit reacties op dit bericht dat het wel speelt zal ik dat heroverwegen.

Met vriendelijke groet en hopende niet emotie verwekkend te zijn,

Als het dan toch off topic is maak je liefst een nieuwe topic aan, zou nog een interesant topic kunnen worden ook.

P.S.: Niet verschieten als je de wind van voor krijgt als je met zulke opmerkingen afkomt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7