Algemeen forum voor discussie over de website
Door wslangerak
Volgens mij weet je niet echt wat Peter's probleem is.
Hij heeft geen idee óf hij al een webruimte heeft, hoe hij die kan bereiken en hoe hij WD automatisch naar die webruimte moet laten uploaden. Een goede helpdesk had hem dit binnen vijf minuten moeten kunnen vertellen.
Door Wietse
Oke, als mijn hulp niet nodig is ook prima!
Kijk net geupload via Windows verkenner ftp.home.versatel.nl :), voor Tele 2 gebruikers ftp.members.tele2.nl.
http://home.versatel.nl/seppiagerhard/header.png
Goh wat moeilijk en om dan nog je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen is wel extreem zwaar!
Hetzelfde moet je natuurlijk in Weather Display invullen, maar dit zal wel de ketel doen overlopen...

wslangerak schrijft:
en hoe hij WD automatisch naar die webruimte moet laten uploaden. Een goede helpdesk had hem dit binnen vijf minuten moeten kunnen vertellen.

Heb nog nooit een helpdesk gezien die dit zo kan :S.
Door dibasta
Het probleem is dat ik steeds via een link wordt doorverwezen, ik kan inloggen op mijn webmail, en geloof me!!! nergens kan ik bestandsbeheer vinden!!!!
en als mederwerkers van tele2 het ook niet weten, zegt mij al genoeg, mijn PC was overgenomen door een medewerker van tele2, maar wist het ook niet, moest maar even gaan googelen!!!! later zei weer een andere medewerker dat mijn probleem wat te maken heeft met ftp, niet wordt ondersteunt door tele2 !!!

Maar om dit topic netjes te houden, kan dit wel op slot !!!

Ben inmiddel heel goed geholpen door een mede forum lid en kan inmiddels uploaden !! en NEE!!! niet via tele2, maar heb een beetje webruimte gekregen waar ik dit kan uploaden!!! superssssssss!!!

Peter.
Door Wietse
Peter, dat zegt dan meer over jou computer dan over Tele 2, dat je geen bestandsbeheer kan vinden.
Door WSWijk
Wietse schrijft:
Oke, als mijn hulp niet nodig is ook prima!
Kijk net geupload via Windows verkenner ftp.home.versatel.nl :), voor Tele 2 gebruikers ftp.members.tele2.nl.
http://home.versatel.nl/seppiagerhard/header.png
Goh wat moeilijk en om dan nog je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen is wel extreem zwaar!
Hetzelfde moet je natuurlijk in Weather Display invullen, maar dit zal wel de ketel doen overlopen...

wslangerak schrijft:
en hoe hij WD automatisch naar die webruimte moet laten uploaden. Een goede helpdesk had hem dit binnen vijf minuten moeten kunnen vertellen.

Heb nog nooit een helpdesk gezien die dit zo kan :S.

Wietse, KOEST, GAAT AF... Het is oudjaar vandaag... :laugh: :laugh: :laugh:
Wil alleen maar feestelijke gezichten zien vanavond :-)

Theo

ps. zolang er nog mensen zijn die zelfs al een probleem hebben met het posten van een bericht (en daar bedoel ik niet jou mee hoor), kijk ik nergens meer van op. En dat is niet bedoeld als kritiek, maar meer als verbazing :-)
Door dibasta
We gaan eerst maar eens oudejaarsavond vieren !!! en ze we "volgend" jaar wel even weer dan, oke??
Zou best aan mijn PC kunnen liggen hoor, sluit niets meer uit!!
maar laat maar even zo, en gaan volgede week wel weer verder oke?

alvast een fijne jaarwisseling!! voor een ieder trouwens!!

Groet,
Peter.
Door wslangerak
Tja, we zijn nu eenmaal niet allemaal hoogbegaafde whizkids.

Op verzoek van de poster gaat er een slotje op.