Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Op de screenshots met een groot scherm, ziet dit inderdaad niet mooi uit. Dat had ik me niet gerealiseerd, omdat ik zelf een klein scherm gebruik. (bedankt voor het uploaden van de screenshots)

Ik zal weer teruggaan naar een gecentreerde website. Daarvoor moet ik wel weer even de code induiken anders maak ik alle wijzigingen ongedaan. Dat zal waarschijnlijk niet meer vandaag lukken.

Gr,
Luc
Door Luc
Luc schrijft:
Op de screenshots met een groot scherm, ziet dit inderdaad niet mooi uit. Dat had ik me niet gerealiseerd, omdat ik zelf een klein scherm gebruik. (bedankt voor het uploaden van de screenshots)

Ik zal weer teruggaan naar een gecentreerde website. Daarvoor moet ik wel weer even de code induiken anders maak ik alle wijzigingen ongedaan. Dat zal waarschijnlijk niet meer vandaag lukken.

Gr,
Luc
Is op de valreep nog net gelukt vandaag. Ik heb gelijk ook even een andere naam gegeven aan de CSS, zodat deze altijd opnieuw laadt. Er zou dus geen cacheprobleem moeten zijn.

Gr,
Luc
Door reitsma1960
Luc schrijft:

Gr,
Luc

Hoi Luc,

Bedankt. Dit lijkt toch echt beter op een groot scherm.

Mvrgr,
Oebel
Door Overijse
reitsma1960 schrijft:
Luc schrijft:

Gr,
Luc

Hoi Luc,

Bedankt. Dit lijkt toch echt beter op een groot scherm.

Mvrgr,
Oebel

Volledig eens met Oebel.

Grtz
Kris
Door wthus
Luc schrijft:
wthus schrijft:
Als kan graag de website weer in het midden centreren. Dit kijkt gewoon niet fijn en prettig. Ik heb een ontzettend legen rechterzijde, en zit nu met een vreselijk krom oog naar links te kijken (20inch, Samsung syncmaster 206BW).

Vraagje: hoe ervaar jij op deze 20" monitor de website weer.nl? Die staat namelijk ook links uitgelijnd. Ervaar je daar hetzelfde als bij HWA? Of is dat daar minder storend omdat de achtergrondkleur ook licht is?

Minder storend. De website is ook iets breder en ruimer opgezet. Daarnaast oogt het rustiger met een achtergrond die niet zo afwijkt van de pagina. Soms vind ik ook dat weer.nl wel centraal uitgelijnd mag worden. Nu staat HWA weer centraal bij mij, en dat oogt en werkt toch veel beter. De gewijzigde layout komt nu ook beter uit de verf.
Door tjabine
Hallo,

Als er dan toch reklame aan de zijkant moet komen, kan er dan ook niet iets aan de linker kant?
Het is net of de website nu mank is :laugh:
Hij is namelijk nu nog niet gecentreerd.

Gr Ron.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7