Algemeen forum voor discussie over de website
Door jorissynaeve
Heb de security en de stationID goed ingevuld.

Heb je ook in de joomla user-interface in de module het veld "Extended" ingevuld?
Misschien helpt het verder om de cache in modules/mod_hwamcmos_J.xx/cache te legen? (index.htm laten staan).
Zo niet, bekijk ik dit vanavond.
Door teesee64
jorissynaeve schrijft:

Heb je ook in de joomla user-interface in de module het veld "Extended" ingevuld?
Misschien helpt het verder om de cache in modules/mod_hwamcmos_J.xx/cache te legen? (index.htm laten staan).

Bedankt voor de hulp!

Ik heb bij extended een 1 ingevuld. Neem aan dat dit goed is?
cache map is op index.htm na leeg.

Maar heeft geen haast hoor, ben allang blij dat je de moeite neemt om ons zo snel van het script te voorzien!

Groet,
Theo
Door jorissynaeve
teesee64 schrijft:

Dat is het meest logische maar je moet true invullen. Ik pas dit dan nog wel eens aan :)
Door teesee64
jorissynaeve schrijft:
teesee64 schrijft:

Dat is het meest logische maar je moet true invullen. Ik pas dit dan nog wel eens aan :)

Ah oke :laugh: , heb het veranderd, maar het werkt nog niet.

Groet,
Theo

EDIT: Ik vul nu dus true in en sla dan op, maar er veranderd niets want als ik terug ga naar de parameters, dan staat er bij extended weer gewoon die 1.

Even in de database gekeken van joomla en bij de parameters van de module staat gewoon ParamExtended=true. waarom er dan in joomla zelf een 1 blijft staan, is mij een raadsel. Maar misschien kun je hier iets mee?
Door JPC
De xml en het plaatje van de nieuwe MOS moeten toch gelijk zijn?
Bij mij zit er nogal een verschil tussen.
Tevens zie ik dat in de xml als deze om 12 uur vernieuwd is een beperkte info op 12 uur en daarvoor niets meer. Lijkt logisch maar voor overdag ontbreken dus:
Neerslagkans, onweerkans, sneeuwkans
Ik vond het altijd wel prettig dat de info van de dag zelf nog aanwezig is.
Hier het plaatje:

De xml in het volgende bericht
Bijlagen
mosnewgif.gif
mosnewgif.gif (43.64 KiB) 2880 keer bekeken
Door JPC
[img size=729]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/mosnewxml.gif[/img]
Bijlagen
mosnewxml.gif
mosnewxml.gif (19.97 KiB) 2880 keer bekeken
Door Luc
De xml en het plaatje van de nieuwe MOS moeten toch gelijk zijn?
Bij mij zit er nogal een verschil tussen.
Ja en nee. In de feed zijn de temperaturen op 8 momenten van de dag toegevoegd (instantaan). Op basis van deze data is het meteogram gemaakt. Tmax/Tmin hoeft niet persé op deze momenten op te treden. De temperaturen in het Meteogram zijn dan ook geen maximum/minimum temperaturen. In het plaatje met de MOS verwachting (niet meteogram stijl) zijn we de min/max waardes gebruikt.

Tevens zie ik dat in de xml als deze om 12 uur vernieuwd is een beperkte info op 12 uur en daarvoor niets meer. Lijkt logisch maar voor overdag ontbreken dus:
Neerslagkans, onweerkans, sneeuwkans
Deze is nog steeds aanwezig. Deze waarde staat bij 6u en 18u, dus nog steeds 2x per dag. Deze geldt per 12 uur net als voorheen.

In de feed die om 11:00u 's morgens wordt gegenereerd begint de data om 12u. Dit is niet anders t.o.v. de 'oude' feed

Gr,
Luc
Door JPC
Luc schrijft:
Deze is nog steeds aanwezig. Deze waarde staat bij 6u en 18u, dus nog steeds 2x per dag. Deze geldt per 12 uur net als voorheen.

In de feed die om 11:00u 's morgens wordt gegenereerd begint de data om 12u. Dit is niet anders t.o.v. de 'oude' feed

Gr,
Luc
Inderdaad met de info bij 18 en 6 uur krijg ik dezelfde info als de oude mos xml, behalve de windsnelheid en richting. Die wijken hier en daar af
Door pdw112
jorissynaeve schrijft:

Heb de module geïnstalleerd in J2.5.8 maar ik zie geen veld extended.
Hen alles goed ingevuld en extended op false laten staan in mos.php maar ik krijg error on line 1.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15