Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
#58833
eugel schrijft:
Luc schrijft:
gdebruijn schrijft:
Zou mooi zijn als hij ook voor de Ipad beschikbaar kwam. We wachten in spanning af
Afgelopen maandag heb ik deze geupload naar de App Store. Gemiddeld duurt een review periode ongeveer 1 week. Als de review wordt goedgekeurd, zal deze dus begin volgende week beschikbaar zijn voor iPhone en iPad.

Gr,
Luc


Hoe staat her er nu voor?


Dit forum item opzoeken,de vraag stellen en dan wachten op antwoord duurt langer dan even zoeken in de app store.

Dan had je hem al lang kunnen downloaden.

Tip; hetweeractueel
#58841
jango schrijft:
Dit forum item opzoeken,de vraag stellen en dan wachten op antwoord duurt langer dan even zoeken in de app store.

Dan had je hem al lang kunnen downloaden.

Tip; hetweeractueel
Het was mijn bedoeling om in dit topic te melden dat de iOS app ook beschikbaar is. Helaas door drukte op allerlei fronten 'knatsch' vergeten, zoals we we dat op z'n Limburgs zeggen.

Anyway, hij is dus beschikbaar!

Gr,
Luc
Door WSParkstad
#58842
Luc schrijft:
jango schrijft:
Dit forum item opzoeken,de vraag stellen en dan wachten op antwoord duurt langer dan even zoeken in de app store.

Dan had je hem al lang kunnen downloaden.

Tip; hetweeractueel
Het was mijn bedoeling om in dit topic te melden dat de iOS app ook beschikbaar is. Helaas door drukte op allerlei fronten 'knatsch' vergeten, zoals we we dat op z'n Limburgs zeggen.

Anyway, hij is dus beschikbaar!

Gr,
Luc


Ok, bedankt voor de info en ja kantsch vergeten hebben we allemaal wel eens last van Luc, toppie en bedankt ga nu direct download ;-)