Algemeen forum voor discussie over de website
Door regenbui
#64895
Pim schrijft:
Beste Theo,

Heb nu denk ik alles geprobeerd om de plaats te vinden waar de 2 cijferige code (achteraf) ingevuld kan worden.
Ik heb zo,n idee, als je daar direct niks invult, dat later invullen niet mogelijk is.
Daarom heb ik WOW gevraagd alle data van mij te deleten, zodat ik opnieuw kan beginnen.
Ben erg benieuwd of het zo gaat werken.

Ondertussen wil ik jou bedanken voor de geboden hulp.

Met vriendelijke groet en goed weekend gewenst

Pim
Weerstation Roden

Beste Pim

In weahter display tabblad"control panel" klik je op de link van WOW Met Office. Registeer je station, enz, enz, Vul alle gevraagde velden in, je PIN code mag je zelf verzinnen, b.v. 123456. Naast de tijd interval( 10 minuten) in WD(control panel) moet je je WOW ID (9 cijfers) en je PIN (6 cijfers) invullen (beide vind je als je inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord op http://wow.metoffice.gov.uk/. Je stations ID is automatisch aangemaakt bij registratie.
Door Pim
#64901
Theo,

We hebben het gewonnen van WOW!!!!!

Dank zij jou tips doet Weerstation Roden nu ook mee!

Hartelijk dank voor alles en ik hoop dat hiermee ook meerdere weercollega's hun voordeel kunnen doen.

Hartelijke groeten

Pim
Weerstation Roden
Door jwruitenberg
#66441
Wow is wel gelukt, maar is er hier ook iemand die ervaring heeft met Sylphide? Ik heb geen Meteobridge, maar wil die ook liever nog niet aanschaffen. Heeft iemand hier geschreven software voor bijvoorbeeld?
Door relin
#69700
Hallo allen,

bgr schrijft:
Nol:
Ik draai met Weatherlink volledig mee.

BertGr.


Nu ben ik mij er ook eens in gaan verdiepen, maar ik zie niet hoe ik dit vanuit Weatherlink (of Wswin) werkend krijg (google geeft mij een hoop, maar niet wat ik zoek).
Wellicht weet een van jullie waar die add-on voor Weatherlink is of een andere manier om aan te leveren via Weatherlink of Wswin.

Gr Remko