Eckie76 schrijft:
Meteo Simpelveld schrijft:
Het hele weer gebeuren vind ik een interessante hobby, maar probeer het wel goed te doen. Ik heb alleen goede bedoelingen maar wel een mening, wanneer deze niet uitgebracht mag worden had ik graag dat je dit mededeeld.
Dit laatste slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Ik ontneem hier niemand het recht een mening te geven, maar geef enkel tegengas bij een stellingname.
Als ik iemands mening ZOU WILLEN verbieden, en dat ook gewoon KAN doen zonder dat er ingegrepen wordt, ga ik wel de politiek in.
Ik ben zo vrij en probeer mijn visie op jouw verhaal te verduidelijken voor mezelf, omdat ik vermoed dat deze visie voornamelijk uit persoonlijke onvrede met de hele MC- situatie is ontstaan ( lees: jij hebt het gevoel 'gebruikt' te worden door een commerciele instantie en krijgt er voor jouw gevoel te weinig voor terug.)
Groet Olaf
Sorry maar de zinsnede "Dit laatste slaat natuurlijk als een lul op een drumstel" vind ik beneden peil. Een beetje fatsoen had ik van je verwacht.
De zinsneden "deze visie voornamelijk uit persoonlijke onvrede met de hele MC- situatie is ontstaan ( lees: jij hebt het gevoel 'gebruikt' te worden door een commerciele instantie en krijgt er voor jouw gevoel te weinig voor terug.)" past helaas ook niet want, de samenwerking met elke amateur en MC is op vrijwillige basis. En wanneer voor mij een aanbod niet interessant is zal ik hier niet op ingaan.
Voor een amateur welke zelf de verwachtingen maakt bied deze samenwerking op deze wijze geen meer waarde.
Nogmaals ik heb voorheen ook al gezegd dat een samenwerking met MC op zich zelf een goede ontwikkeling kan zijn, maar niet voor mij.
We zullen een verschil van mening houden, en daarom zal ik niet verder reageren en de discussie als gesloten beschouwen.
Groet Bert