Algemeen forum voor discussie over de website
Door poortinga
Dag,

De kwaliteitsrapportages voor de maand april worden geprocessed. We verwachten volgende week de rapportages te leveren.

Ik hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd.

Groeten,
Irene
Door Oebele
Hallo,

Met enige regelmaat lees ik hier nogal negatieve berichten, persoonlijk vindt ik dat jammer ik schrijf zelf voor
verschillende platvormen programma's met vaste (lees niet variabele ) data dit is al redelijk tijdrovend.

De samenwerking vindt ik eerlijk gezegd uniek, al de data van de stations de een betrouwbaarder dan de ander moet worden verwerkt, dit is zoals ik het zie voor programmeer begrippen ontzettend complex en tijdrovend.

Voor dat de samenwerking nog maar zo kort loopt vindt ik de kwaliteit best goed. En het enige wat we er zelf voor
hoeven te doen is de data aanleveren, iets wat we eigenlijk toch al deden. En naarmate de tijd verstrijkt zullen de
beelden / data alleen maar beter worden ik ben er wel blij mee !

Succes ! Hydrologic / Witteveen + Bos , Luc HWA en Irene.

Groeten,
Oebele
Door Roelof
Oebele schrijft:
Hallo,

Met enige regelmaat lees ik hier nogal negatieve berichten, persoonlijk vindt ik dat jammer ik schrijf zelf voor
verschillende platvormen programma's met vaste (lees niet variabele ) data dit is al redelijk tijdrovend.

De samenwerking vindt ik eerlijk gezegd uniek, al de data van de stations de een betrouwbaarder dan de ander moet worden verwerkt, dit is zoals ik het zie voor programmeer begrippen ontzettend complex en tijdrovend.

Voor dat de samenwerking nog maar zo kort loopt vindt ik de kwaliteit best goed. En het enige wat we er zelf voor
hoeven te doen is de data aanleveren, iets wat we eigenlijk toch al deden. En naarmate de tijd verstrijkt zullen de
beelden / data alleen maar beter worden ik ben er wel blij mee !

Succes ! Hydrologic / Witteveen + Bos , Luc HWA en Irene.

Groeten,
Oebele

Helemaal mee eens Oebele. Laten we eens ophouden met dat negatieve gedoe en er een positieve draai aan geven.

Roelof
Ik wil helemaal niet negatief zijn, maar ik vindt wederom de verschillen wel weer erg groot, en het regent wel degelijk hier. En dat kun je ook op de voorspelling op het HWA zien.
Bijlagen
regen_7_5_2013.jpg
regen_7_5_2013.jpg (59.62 KiB) 3541 keer bekeken
Door CeesT
Hoi,

Ook ik ben het volledig met Oebele en Roelof eens. Geef dit initiatief toch eens even de tijd in plaats van meteen dat negatieve vierkante milimetergezever. Sommigen doen net of ze dagelijks de data bij Witteveen en Bos met de kruiwagen op de stoep moeten afleveren. Het kost je toch geen moeite, die data genereerde je toch al.

Ik vind het het erg positief wat er gebeurt en ik vind persoonlijk dat we Hydrologic / Witteveen + Bos , Luc, HWA en Irene best wel even tijd mogen gunnen om een en ander op orde te krijgen. Laten wij het als amateurs over een jaartje nou eens evalueren en geef de initiatiefnemers de kans om er rustig de kinderziektes uit te halen met onderbouwde feedback van ons.

Ik houd me meestal op de achtergrond maar ik vond nu toch dat ik even moest reageren omdat ik in deze regelmatig met kromme tenen zit.

Initiatiefnemers, ga dus vooral zo door!
Ik wil ook niets liever dan dat dit een succes wordt. Want dit moet uiteindelijk beter kunnen worden dan de voorspelling van de buienradar. Maar als je een fout ziet kun je wel verzwijgen, maar daar wordt de voorspelling niet beter van. Van fouten kun je leren, dus je kunt het maar wel beter melden als je iets vreemds ziet. Dus ik keek toen er eindelijk weer eens regen ging vallen op hun voorspelling met het voorgaande resultaat. Het probleem is inmiddels weer opgelost zag ik. Doordat ik de 2 uurs voorspelling van de buienradar en Hydrologic boven elkaar heb staan vallen verschillen (als ik er naar kijk) direct op.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 41