Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
jansmit schrijft:
Hoe is het met de mos verwachting komt er al schot in ?

Het ziet er goed uit. De aanlevering van de MOS images gaat nu een paar dagen goed. Ik heb vanmiddag nog even contact met Meteo Consult.

Waarschijnlijk kan ik dan vanavond De MOS verwachtingen vrijgeven!
Door wslangerak
Hoi Luc,

Goed nieuws!

Klopt het overigens dat het "uur" in de MOS-feed het uur is TOT wanneer de verwachting geldt?
Oftewel als in de feed het uur "18" is, is dat de verwachting voor overdag tot 18:00 uur?
En als het uur "6" is, is het de verwachting voor de nacht tot 06:00 uur?

Even voor de duidelijkheid, want ik ben natuurlijk alweer bezig om zelf iets te maken ;)

Gr,
Kees.
Door Luc
wslangerak schrijft:
Hoi Luc,

Goed nieuws!

Klopt het overigens dat het "uur" in de MOS-feed het uur is TOT wanneer de verwachting geldt?
Oftewel als in de feed het uur "18" is, is dat de verwachting voor overdag tot 18:00 uur?
En als het uur "6" is, is het de verwachting voor de nacht tot 06:00 uur?

Even voor de duidelijkheid, want ik ben natuurlijk alweer bezig om zelf iets te maken ;)

Gr,
Kees.
Dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Ik zal deze vraag doormailen naar Meteo Consult. Zodra ik antwoord heb, laat ik het weten.

Gr,
Luc
Door Eckie76
Klinkt spannend allemaal. Dit scheelt in de toekomst een hoop werk voor mijn eigen site :)

Een vraag nog: worden deze Mos-images in grondbeginsel beschermd tegen sourcen op andere websites?
Door Eckie76
jansmit schrijft:
Ik denk dat je dat beschermen zelf moet doen

Van mij hoeft het niet, maar ik kan me voorstellen dat sommigen er niet zo blij mee zijn als hen data worden gesourced, vooral vanwege dataverkeer etc.
:)
Door Roelof
Eckie76 schrijft:
jansmit schrijft:

Van mij hoeft het niet, maar ik kan me voorstellen dat sommigen er niet zo blij mee zijn als hen data worden gesourced, vooral vanwege dataverkeer etc.

Het lijkt mij ook onmogelijk om je site afdoende te beschermen.Wanneer iemand een beetje moeite doet is alles van je site af te halen.Je zou wel de volgende zin op je site kunnen zetten .

"Alle teksten, beeldmateriaal en animaties en de wijze waarop deze op de website worden getoond vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom."

Roelof
Door jansmit
Roelof schrijft:
Eckie76 schrijft:
jansmit schrijft:

Het lijkt mij ook onmogelijk om je site afdoende te beschermen.Wanneer iemand een beetje moeite doet is alles van je site af te halen.Je zou wel de volgende zin op je site kunnen zetten .

"Alle teksten, beeldmateriaal en animaties en de wijze waarop deze op de website worden getoond vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom."

Roelof

Of dat helpt ?
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 45