Algemeen forum voor discussie over de website
Door jansmit
Gianni schrijft:
Hallo Luc,

En zijn de MOS verwachtingen klaar voor gebruik? :laugh:

Want we zijn bijna avond he :P

Met vriendelijke groeten,

Gianni Vermote

Ik zie ook nog steeds niets hoelang moeten we nog wachten ?
met vriendelike groet Jan Smit niet de zanger
Door osjohn
Het lijkt mij ook onmogelijk om je site afdoende te beschermen.Wanneer iemand een beetje moeite doet is alles van je site af te halen.Je zou wel de volgende zin op je site kunnen zetten .

"Alle teksten, beeldmateriaal en animaties en de wijze waarop deze op de website worden getoond vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom."

Roelof

Gewoon Brein inschakelen, als je een zelfgemaakt muziekstukje op je site draait moet je ook betalen volgens Brein, dan is het een zogenaamde oercopy.

John van Os

Trouwens Brein heeft toch 75 torrentsites erafgehaald.
Door Luc
Ik heb zojuist contact gehad met Meteo Consult. Het genereren van de MOS images verloopt nu een aantal dagen zonder problemen. Daarom hebben we besloten om per direct deze MOS verwachtingen vrij te geven richting jullie.

De MOS images zijn dus vanaf nu beschikbaar via de link zoals aangegeven in de beheer module.

Luc
Door wslangerak
Gefeliciteerd Luc!

Weer een mijlpaal bereikt.

Heb je nog wat gehoord over de feed? Ik zie dat er nu slechts 8 ipv 9 dagdelen zijn. Weet je of dit zo blijft?

Gr,
Kees.
Door osjohn
John bij jou site met firefox zie ik bij wd live een heel klein schermpje 5 bij 4 cm is dat wel goed ??

Dat is de eerste melding, ik werk met windows Explorer wat kan ik er aan doen om het beeld bij jullie goed te krijgen ???

John van Os
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 45