Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
wslangerak schrijft:
Nee, hij is gecentreerd, maar jij ziet de advertentie niet in de rechter blauwe ruimte.

Klopt, komt omdat hij bij mij thuis wel helemaal gecentreerd is, wegens adblocker :).
Op de school pc zie ik inderdaad dat de website eigenlijk nog steeds niet gecentreerd is.
Door weatherservice
Wietse schrijft:
wslangerak schrijft:
Nee, hij is gecentreerd, maar jij ziet de advertentie niet in de rechter blauwe ruimte.

Klopt, komt omdat hij bij mij thuis wel helemaal gecentreerd is, wegens adblocker :).
Op de school pc zie ik inderdaad dat de website eigenlijk nog steeds niet gecentreerd is.

Handig spul, adblocker :)
Door WillemMoes
Heb die blocker direct toegevoegd, ik heb een heel grote afkeer voor reclame. Bedankt voor de tip, zal de reclame voor die blocker niet opgemerkt hebben :-).
De site staat wel nog steeds op dezelfde plaats, dus naar links verschoven, maar dat stoort mij niet, 't is de inhoud die telt.
Door Wietse
Ik zelf gebruik als 'adblocker' de add-on Ghostery, heerlijk programma.
Er is namelijk ook een programma die zelf de naam Adblocker heeft.
Door SpeedyGJ
Trouwens, het actuele weeroverzicht pagina ziet er ook niet uit, grafieken die niet mooi per 2 onder elkaar staan, erg irri en lelijk.
Door jango
Het lijkt er wel op of de reclame belangrijker is dan alles wat word aangeleverd door deelnemende weerstations.
Reclame komt gewoonweg schreeuwerig in beeld op de meest opvallendste plekken.

Met adblocker is deze dan wel minder reclame aanwezig.
Maar dat heeft dan weer tot gevolg dat de pagina`s niet mooi worden weergegeven, alles staat een beetje warrig op de pagina.

Wat word de volgende stap?
Bij elke klik op HWA een nieuw pop-up venster met reclame?

Daarom heb ik al verschillende aanboden voor reclame op mijn site afgewezen.

Grtz. Jan
Door tjabine
jango schrijft:
Het lijkt er wel op of de reclame belangrijker is dan alles wat word aangeleverd door deelnemende weerstations.
Reclame komt gewoonweg schreeuwerig in beeld op de meest opvallendste plekken.

Met adblocker is deze dan wel minder reclame aanwezig.
Maar dat heeft dan weer tot gevolg dat de pagina`s niet mooi worden weergegeven, alles staat een beetje warrig op de pagina.

Wat word de volgende stap?
Bij elke klik op HWA een nieuw pop-up venster met reclame?

Daarom heb ik al verschillende aanboden voor reclame op mijn site afgewezen.

Grtz. Jan

+1

Gr Ron.
Door etab
De enorme hoeveelheid reclame maakt het doel van de site bijna onzichtbaar.
Het is naar mijn mening zo vol aanwezig dat het zelfs mensen zou kunnen afschrikken en wegjagen.

HWA is mogelijk omdat alle stations vrij hun data afstaan en dat doe ik tot nu toe met het gevoel dat we dat samen als amateurs doen.
Nu vraag ik me af met deze enorme reclame kanonnen, of de site nu als inkomsten bron moet gaan dienen. Dan zou ik een minder vrij gevoel krijgen.

Als ik de advertentieknop moet geloven levert enkel de voorpagina al zeker 500 euro per maand op.(5 maal 99 euro) en of adclicks. Ik heb geen inzicht in de kosten die deze site met zich meebrengt maar als alleen de voorpagina al 6000 per jaar kan opbrengen?
Door tjabine
etab schrijft:
De enorme hoeveelheid reclame maakt het doel van de site bijna onzichtbaar.
Het is naar mijn mening zo vol aanwezig dat het zelfs mensen zou kunnen afschrikken en wegjagen.

HWA is mogelijk omdat alle stations vrij hun data afstaan en dat doe ik tot nu toe met het gevoel dat we dat samen als amateurs doen.
Nu vraag ik me af met deze enorme reclame kanonnen, of de site nu als inkomsten bron moet gaan dienen. Dan zou ik een minder vrij gevoel krijgen.

Als ik de advertentieknop moet geloven levert enkel de voorpagina al zeker 500 euro per maand op.(5 maal 99 euro) en of adclicks. Ik heb geen inzicht in de kosten die deze site met zich meebrengt maar als alleen de voorpagina al 6000 per jaar kan opbrengen?

Ik had toch nog wel een reatie verwacht eigenlijk.
Nou ja dan weten we hoe het zit toch.

Gr Ron.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7