Algemeen forum voor discussie over de website
Door giantocr
Tjonge tjonge tjonge, stop hier toch mee met deze onzinnige discussie.
Het gaat volgens mij niet meer om het doel, maar we vallen elkaar al persoonlijk aan, en is dat de bedoeling?
Reclame hoort er vandaag aan de dag bij en of je nou op de site van HWA zit of welke andere site je komt er niet onder uit, net zo min als in alle andere soorten van de media.
Ga anders naar Hans Anders en schaft je een anti reclamebril en een anti reclame gehoortoestel aan.
En uhhhhhhhhhh Luc ga lekker zo door.

Groeten,

Piet
Door pdw112
tjabine schrijft:
Ik zit het allemaal eens te bekijken zo maar als je eens niet naar de homepage kijkt maar alleen naar het forum.
Dan zijn alle weerbanners van de gebruikers toch ook een vorm van reclame?
En dat zijn er soms op een topic pagina ook best veel.

Gr Ron.

Daar heb je ook weer gelijk in.
Laten we de reclame lekker op de site houden.
Misschien kan Luc bij Google aangeven welke reclame hij wel en niet op de site wil laten verschijnen.
Door Overijse
pdw112 schrijft:
tjabine schrijft:
Ik zit het allemaal eens te bekijken zo maar als je eens niet naar de homepage kijkt maar alleen naar het forum.
Dan zijn alle weerbanners van de gebruikers toch ook een vorm van reclame?
En dat zijn er soms op een topic pagina ook best veel.

Gr Ron.

Daar heb je ook weer gelijk in.
Laten we de reclame lekker op de site houden.
Misschien kan Luc bij Google aangeven welke reclame hij wel en niet op de site wil laten verschijnen.

Dat zou moeten mogelijk zijn, maar ook elkeen kan dit al voor zichzelf uitmaken zie post

http://www.hetweeractueel.nl/forum/algemeen/50126-poll-hwa-reclamevrij-of-lidmaatschap/Page-4#50216

Dit laatste is wel niet per adverteerder maar per categorie, maar op deze manier kan je toch al die mokkels, milfs en andere uitsluiten die je niet aanstaan.

Grtz
Kris
Door jacg
CeesT schrijft:
En als een Lexa miep belangrijker is om over te discussieren, tja......
Dan is een forumdiscussie als deze zijn doel voorbij geschoten.
(Al gaat het dan wel om de inhoud van de reclame)

Sorry Frans,

Ik vond het niet nodig om over een Lexa miep te discussiëren ik vroeg me alleen af waar ik, als iemand die al jaren gelukkig getrouwd is, drie volwassen kinderen heb die allemaal een relatie hebben en de deur uit zijn, opa ben van drie kleinkinderen met ondertussen de vierde onderweg, interesse heb in digitale fotografie, beagles, computers en het weer en de daarbij behorende weerstations, de dames van Lexa aan te danken heb. Dat vroeg ik me dus hardop af.

Als dan een of andere betweterige nitwit denkt gemakkelijk te scoren over de rug van een ander en gaat beweren dat dat aan mijn surfgedrag ligt dan gaat me dat toch echt een klein beetje te ver zeker ook omdat anderen te kennen geven er ook last van te hebben zonder ooit, net als ik overigens, maar een moment op de site in kwestie geweest te zijn en dan denk ik wel degelijk dat ons aller Luc Verkoelen eens bij zichzelf te rade moet gaan wat hij ons, in al zijn ijver wat bij te klussen, voorschotelt. Als dan vervolgens zijne betweterigheid een aantal antwoorden later ook nog te kennen geeft "de verstandigste" te willen zijn na het ventileren van eerdergenoemde volledig ongefundeerde beweringen dan gaat je de boxershort toch werkelijk even op de enkels. Daar gaat een olifant spontaan van achteruit kuieren. De verstandigste zijn, laat me niet lachen. Maar goed.

Zo ook nu weer zie ik rechts een dame met kleding van Tommy Hilfiger? Wat moet ik daar mee? Heb ik dat te danken aan het feit dat mijn vrouw wel eens met haar eigen laptop op de website van Margriet komt??? Ik zal het haar verbieden want anders ziet HWA er immers niet uit...:silly:.

Is het dan zo gek dat ik opper om een bijdrage per jaar te betalen om van die zooi af te komen? Of ben ik nu niet constructief bezig? Iemand volledig ongefundeerd betichten van bedenkelijk surfgedrag is dat zeker wel? Een heikele discussie aanzwengelen die blijkbaar tijden geleden al gevoerd is zeker ook? Opmerkingen als:
die reclame hoort er nu eenmaal bij
zijn zeker ook constructief? Waar hoort die reclame bij? Die reclame hoeft helemaal niet volgens mij ik denk dat er best andere mogelijkheden zijn.

Ik ben dus een voorstander van een reclamevrij HWA, ook al zou dat een bijdrage vragen van mijn kant. Ik denk dat ik die mening hier best mag ventileren. Er wordt toch immers om die mening gevraagd? Bovendien zou het best eens zo kunnen zijn dat wanneer de reclameuitingen hier op de site nog talrijker zouden worden ik wel eens serieus zou kunnen gaan overwegen om er mee op te houden.

Ik vind het werkelijk geen gezicht en ik kijk er in ieder geval niet overheen :( . Verder zal ik me van commentaar onthouden in deze discussie. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en daarmee basta.

Beste Cees,

Het was niet mijn bedoeling om jou in welk opzicht dan ook in kwaad daglicht te willen stellen.

Gelukkig doe je dat wel met mij, mijn dank hiervoor ;)

Zijne betweterigheid,

Jacco
Door Plaat
Slechte keuze reclame of betalen voor een hobby site.
Krijgen de weeramateurs deelnemers welke data aanleveren dan ook een vergoeding voor hun aangeboden data welke gebruikt wordt? Deze site valt en staat op basis van vrijwilligheid en kosteloze deelname. Reclames zijn "toelaatbaar" als het iets met de hobby te maken heeft maar een reclame voor een lagere ziektekosten premie of lage GSM kosten slaan nergens op.
Het is aan Luc of hij zijn site met reclame volpompt. Staat er hinderlijk teveel op gaan we toch ergens anders kijken of een (landelijke) site opzetten zonder reclame.
Door gerrit32
Firefox gebruiken met Adblock Plus en je ziet geen enkele reclame.
Ik weet dus ook niet waar het over gaat. Ik heb nog geen reclame gezien.

Groet,
Gerard
Door giantocr
Plaat schrijft:
Krijgen de weeramateurs deelnemers welke data aanleveren dan ook een vergoeding voor hun aangeboden data welke gebruikt wordt? Deze site valt en staat op basis van vrijwilligheid en kosteloze deelname. Reclames zijn "toelaatbaar" als het iets met de hobby te maken heeft maar een reclame voor een lagere ziektekosten premie of lage GSM kosten slaan nergens op.
Het is aan Luc of hij zijn site met reclame volpompt. Staat er hinderlijk teveel op gaan we toch ergens anders kijken of een (landelijke) site opzetten zonder reclame.

Goeie idee, neem gelijk alle gebruikers van HWA mee die een hekel aan reclame hebben, zijn we van dit gezeur af!
Veel succes bij het opzetten van een: HWA reclame vrij site.

Groeten,

Piet
Door Weerstation Kaatsheuvel
giantocr schrijft:
Plaat schrijft:

Goeie idee, neem gelijk alle gebruikers van HWA mee die een hekel aan reclame hebben, zijn we van dit gezeur af!
Veel succes bij het opzetten van een: HWA reclame vrij site.

Groeten,

Piet
Ik haal een citaat eruit!
Deze site valt en staat op basis van vrijwilligheid en kosteloze deelname.
Wat willen we nu?
Reclame geen contributie? Geen reclame wel contributie?
Ik persoonlijk wel reclame,geen contributie
Groeten,Hans
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9