Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Een rooster zou wel handig zijn, dan kan ik ook nog een keer een weerbericht maken.

Sorry Wietse maar ik kan deze opmerking eigenlijk niet zo goed plaatsen.
Of het niet hebben van een rooster het maken van een weerbericht belemmerd.

Als het maken van een rooster het probleem is wil ik dat wel begeleiden.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Wietse
Meteonoord schrijft:
Wietse schrijft:
Een rooster zou wel handig zijn, dan kan ik ook nog een keer een weerbericht maken.

Sorry Wietse maar ik kan deze opmerking eigenlijk niet zo goed plaatsen.
Of het niet hebben van een rooster het maken van een weerbericht belemmerd.

Als het maken van een rooster het probleem is wil ik dat wel begeleiden.

Groet,

Bert J. van Bergen

Ik bedoel hiermee, als ik een weerbericht maak, dat het niet direct overschreden wordt. Ik heb zelf Excel 2007, dus een rooster maken gaat prima. Alleen moet ik dan wel even in contact komen met diegene, misschien dat ie msn heeft :P.
Door Wietse
beneluxmeteo schrijft:
@ wietse:

Het msn van diegene (in dit geval dus Johan M.) is: johan-m@live.nl

Groet,

Johan

Ik wist even niet zeker of u het weerbericht telkens opsteldt.
Door Eckie76
Bij deze wil ik mijn complimenten geven voor het nieuwe weerbericht, actueel en prima verzorgd.
Top!
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Bij deze wil ik mijn complimenten geven voor het nieuwe weerbericht, actueel en prima verzorgd.
Top!

Hier sluit ik mij gaarne bij aan.

Bert J. van Bergen
Door wslangerak
Zoals het nu gaat: ook mijn komplimenten!
Zou geweldig zijn als dit zo volgehouden kan worden.
Door Christian
Inderdaad! Ziet er goed uit nu! Een vraagje: wie stellen op dit moment het weerbericht nog op? Na teruggelezen te hebben las ik dat Wietse postte dat Jannes gestopt is en hij wilde stoppen, maar op de pagina van het weerbericht staat er in het "blauwe vakje" bovenaan nog steeds dat Jannes, Wietse en Johan het weerbericht dagelijks opstellen.
Door beneluxmeteo
Hallo Christiaan,

Ik heb met Wietse afgesproken dat ik tot 5 juni a.s. dagelijks het weerbericht verzorg voor HWA. 5 juni wordt ik geopereerd, en dan hoop ik dat het op dezelfde voet doorgaat zoals het nu gaat. Ben in iedergeval blij met de reacties die positief zijn. Ik zal vragen aan Luc of hij ook in het weerbericht een appart kopje 'waarschuwingen' kan inbouwen. En indien iemand nog tips of ideeën heeft dan hoor ik het graag.

Groet,

Johan
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7