Algemeen forum voor discussie over de website
Door teesee64
ws vreewijk schrijft:
Ok Luc,

Duidelijk,we gaan het eens volgen hoe het nu is.

voorlopig niks meer gezien wel brilletje nodig vakantietje hier en daar allemaal prima.:)

mvr gr Chris

Yep, hier ook prima advertenties.

Op deze manier kan er volgens mij niemand bezwaar hebben?

Bedankt Luc voor deze oplossing!!

Groet,
Theo
Door Overijse
Effe een toelichting :

Nu dat Luc de datingads heeft uitgeschakeld wil dit niet expliciet zeggen dat er geen meer zullen verschijnen wel minder.

Reden : Als er één of andere dating of aanverwante site Adwords inschakeld maar hun Ads niet aangeeft in de datingcategorie kan er dus wel door de mazen van het net geglipt worden.

Als je dat ziet (noteer dan de website die deze Ad aanbied), geef deze door aan Luc, zodanig dat Luc deze site individueel kan blokkeren voor Ads te tonen op HWA.

Hoop dat het wat logisch klinkt.

Grtz
Kris
Door ws vreewijk
Goede morgen ,

Ziet er tot nu toe goed uit zo.

Even een vraag is het nog van belang om af en toe iets open te klikken om inkomsten te genereren of is het tonen al voldoende ???
Ik dacht dat de inkomsten ook te maken hadden met het aantal dat er op geklikt word >>>

Weet iemand dat ... zo ja dan even regelmatig doen natuurlijk

gr Chris
Door nitrx
ws vreewijk schrijft:
Goede morgen ,

Even een vraag is het nog van belang om af en toe iets open te klikken om inkomsten te genereren of is het tonen al voldoende ???
Ik dacht dat de inkomsten ook te maken hadden met het aantal dat er op geklikt word >>>

gr Chris

Om regelmatig onnodig op advertenties te klikken lijkt me een heel slecht idee, google gooit adverteerders eruit die veel onrechtmatige kliks krijgen (een maal gebanned bij google krijg je nooit meer een advertentieaccount terug) de verdiensten van google zijn niet op basis van views. Dus bekijk alleen advertenties die echt interressant zijn voor jou.
Door Luc
ws vreewijk schrijft:
Goede morgen ,

gr Chris
Er zijn alleen inkomsten bij klikken. Volgens de Google Adsense richtlijnen/voorwaarden mag je niet iemand aansporen om op advertenties te klikken. En terecht. Want dan zadel je adverteerders op met kosten, terwijl er geen daadwerkelijk geïnteresseerde klik is geweest. Google heeft zelfs algoritmes om 'niet natuurlijke' klikken te detecteren. De 'opbrengst' van deze klikken wordt uiteindelijk weer afschreven van de advertentie inkomsten.

Dus ik zal niemand verzoeken/vragen om op de advertenties te klikken. Maar als er een interessante advertentie getoond wordt, dan mag dat natuurlijk wel.

Gr,
Luc
Door petergroeneveld
Luc schrijft:
ws vreewijk schrijft:
Goede morgen ,

gr Chris
Er zijn alleen inkomsten bij klikken. Volgens de Google Adsense richtlijnen/voorwaarden mag je niet iemand aansporen om op advertenties te klikken. En terecht. Want dan zadel je adverteerders op met kosten, terwijl er geen daadwerkelijk geïnteresseerde klik is geweest. Google heeft zelfs algoritmes om 'niet natuurlijke' klikken te detecteren. De 'opbrengst' van deze klikken wordt uiteindelijk weer afschreven van de advertentie inkomsten.

Dus ik zal niemand verzoeken/vragen om op de advertenties te klikken. Maar als er een interessante advertentie getoond wordt, dan mag dat natuurlijk wel.

Gr,
Luc

Ik klikte altijd op die mooie meiden maar zie ze helaas niet meer. :lol:
Door petergroeneveld
nolversteeg schrijft:
Hoi Peter,

Moet je het nieuwe RED bliksem detector aanschaffen, wel een beetje solderen, maar dan heb je 2 dingen tegelijk.

Groeten Nol

Begrijp wat je bedoeld Nol maar dan zijn de inkomsten niet voor HWA.

Dit is even "Off topic". Heb hem al aangeschaft maar nog geen tijd om te solderen i.v.m. vakantie, hitte, verbouwing etc. etc.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9