Hallo allemaal,
veel leden zullen mij ongetwijfeld kennen als een van de erg aanwezige critici op rammelende data

en door mijn vaak minder hard bedoeld als overkomende reacties nogal als een onsympathieke fanatiekeling zien.
Ik kan mijn woorden helaas erg vaak niet anders verpakken, dus ik hoop dat niemand het mij te kwalijk neemt als ik zo overkom. Als ik mij ergens op stort ( Lees; Hobby's) dan stort ik mij erg toegewijd op zoiets.
Het weer is niet mijn enige hobby. Ik ben ook een fanatiek bonsailiefhebber en kan daar uren mee bezig zijn.
Bij mij thuis is het altijd "right in your face", zonder ergens omheen te draaien. Als er wat is, dan zeg het meteen, zonder de dingen mooier te maken dan ze zijn. Ik krijg dan vaak het verwijt egoïstisch of lomp te zijn, terwijl ik mensen juist wil helpen, of advies wil geven.
Dat er dan bepaalde uitspraken niet handig overkomen, begrijp ik volkomen.
Het is echter allemaal 100% goed bedoeld en vooral met de intentie om iets altijd maar te blijven verbeteren. Ik kan niet tegen inslapende zaken, onafgemaakte zaken, incomplete zaken, en eerlijk gezegd ook niet goed omgaan met laksheid.
Goed, genoeg gezever nu.
Via deze weg wil ik nu ook mijn complimenten geven voor de zichtbaar verbeterende extreemwaarden op de voorpagina.
We moeten met z'n allen door 1 deur kunnen, er moet ruimte kunnen zijn voor kritiek, hoor en wederhoor.
Met vriendelijke groet,
Olaf Eckhardt a.k.a. Eckie 76